باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 10 فروردین ماه 1403 ساعت 13:33:54
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

دیدار صمیمی ورزشکار مس با مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس

سه‌شنبه 4 مهر ماه 1396 ساعت 10:27

ورزشکار ملی‌پوش پرافتخار خانواده مس پیش از اعزام به مسابقات بین‌المللی خود با مدیر عامل شرکت صنایع ملی مس ایران دیدار و گفتگو کرد.

پیمان نصیری از چهره‌های سرشناس ورزش کشورمان با سابقه قهرمانی جهان و دارنده مدال طلای دوومیدانی پارالمپیک، و همچنین علی پورفتاحی از قهرمانان پرتاب وزنه کشور و رئیس تربیت بدنی مس منطقه کرمان که قرار است در هفته جاری در رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی پیش‌کسوتان آسیا در کشور چین شرکت کنند، پیش از اعزام به این مسابقات با احمد مرادعلیزاده مدیرعامل شرکت مس دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این نشست که با حضور مرتضی دلاوری پاریزی دبیر کمیته راهبری فرهنگ و ورزش شرکت ملی صنایع مس ایران همراه بود، مهندس مرادعلیزاده ضمن آرزوی موفقیت برای دو ورزشکار خانواده مس در رقابت‌های پیشِ‌رو، افتخارآفرینی‌های بین‌المللی آن‌ها را مایه مباهات مجموعه مس دانست.

این دو ورزشکار مسی نیز دیدار خود را با مقامات ارشد شرکت مس بسیار روحیه‌بخش خواندند و از حمایت‌های مدیریت شرکت مس از ورزش و ورزشکاران تشکر کردند.

گفتنی است در رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی پیش‌کسوتان آسیا، پیمان نصیری در دو سرعت در مواد 400 متر و 1500 متر به مصاف رقیبان خود می‌رود و علی پورفتاحی در رشته پرتاب وزنه مسابقه خواهد داد. این رقابت‌ها از اول تا هشتم مهرماه در پکن پایتخت چین برگزار خواهد شد.

نکته‌ی حائز اهمیت در این دیدار علاقه و حمایت مدیریت ارشد شرکت ملی صنایع مس از بحث ورزش می‌باشد که در دو بعد حرفه‌ای و همگانی و کارگری در سال‌های گذشته به خوبی تعریف شده است که نتیجه‌ی آن حضور تیم‌ها و ورزشکاران مختلف زیر پرچم شرکت مس می‌باشد که وجود این نگاه در شرکت ملی صنایع مس جای بسی قدرشناسی برای جامعه‌ی ورزش را دارد.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=2202