باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 31 فروردین ماه 1403 ساعت 19:14:12
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

آغاز امیدواری به امیدهای مس از عصر فردا

سه‌شنبه 21 شهریور ماه 1396 ساعت 11:55

تیم فوتبال امیدهای مس کرمان از عصر فردا رقابت‌های خود را در لیگ برتر امیدهای فوتبال کشور آغاز خواهد کرد.

شاگردان حمید حسین‌خانی در هفته‌ی اول این رقابت‌ها در ال‌مسینو امیدها در رفسنجان به مصاف امیدهای مس این شهر خواهند رفت تا بازی‌های امیدهای مس کرمان با حساسیت مضاعف آغاز شود.

تیم فوتبال امید مس کرمان به عنوان پشتوانه‌ی اصلی تیم بزرگسالان مس نفرات بسیار خوب و آماده‌ای را نیز در خدمت دارد که تمرینات بسیار خوبی را نیز برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر این فصل پشت سر گذاشته‌اند.

این تیم در دو فصل اخیر رقابت‌های لیگ برتر عناوین سوم و چهارم را کسب کرده است و در این فصل حتی می‌تواند به انجام کارهای بزرگ و کسب عنوان قهرمانی نیز فکر کند و از همین رو درصدد است گام اول را با قدرت تمام بردارد.

نفرات شایسته‌ی تیم امیدهای مس کرمان در این رقابت‌ها به این شرح می‌باشند: محمد ابراهیم خاکسارپور، امیرحسین امیرطاهری، علیرضا آرتا، محسن حاجی‌زاده، عبالرضا سلیمانی‌گرو، حمیدرضا محمد رفیعی، علی بلوچ، کاظم فریزنی، حجت ده‌شیخ‌نصب، مهدی محمدی‌نژاد، امیرحسین صالحی‌منش، محمد عارف عامری، میلاد کمالی، امین سلطانی‌نژاد، امیر حسین ایرانمنش، عباس سلطانی‌نژاد، مهدی هرژندی، ایمان یوسفی، محمد علی ایرانمنش، پرهام حسین‌خانی، عارف زینلی، امیررضا خدمتی، سبحان ترکزاده، سعید رفعتی، علی تهامی، عرفان رشیدی، فروتن باقریان، حسین شاهرخ‌آبادی، علیرضا نوروزپور، امیر طاهر، علیرضا قادری، سعید علیزاده.

در کادر فنی تیم‌ امیدهای مس کرمان در این فصل علاوه بر حمید حسین‌خانی به عنوان سرمربی، محمد جلال کمالی به عنوان سرپرست مشغول به کار است. محمد یگانه، مقداد قهاری، مهدی نظری و علی ایرانمنش دیگر اعضای کادر فنی تیم فوتبال امیدهای مس کرمان در این فصل می‌باشند.

با شروع رقابت‌های لیگ برتر امیدهای کشور، امیدواری به تیم شایسته‌ی مس کرمان بیشتر هم خواهد شد و همه منتظر نتایج خوب این تیم شایسته هستند.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=2157