باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
چهارشنبه 5 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 09:18:37
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

بسته شدن پرونده بایرامی و مس با غرامت و عذرخواهی

دوشنبه 20 شهریور ماه 1396 ساعت 10:09

یکی از موضوعاتی که در فصل نقل و انتقالات تابستانی، حسابی حواس هواداران مس را به خود معطوف کرده بود و موجب دلخوری آن‌ها شده بود، جدایی غیرمنتظره مهرداد بایرامی از تیم مس کرمان بود که پس از عقد قرارداد رسمی با مس به شکلی عجیب در تمرینات مس شرکت نکرد.

این بازیکن در اقدامی غیرحرفه‌ای و در حالی که بازیکن مس کرمان محسوب می‌شد، در تمرینات تیم ماشین‌سازی تبریز حاضر شد تا هواداران مس خواهان برخوردی جدی و شدید با این بازیکن شوند.

باشگاه مس کرمان نیز بلافاصله با شکایت از این بازیکن، مانع صدور کارت بازی برای وی شد و بایرامی چهار هفته با شکایت باشگاه مس کرمان نتوانست مجوز بازی پیدا کند.

بایرامی محکوم شده بود که رضایت‌نامه‌ی خود را از باشگاه مس کرمان دریافت کند در غیر این صورت مجوز بازی در این فصل را پیدا نمی‌کند.

در حالی که او تلاش زیادی برای برقراری ارتباط با مقامات باشگاه مس کرمان را داشت، سرانجام مجبور شد به کرمان بیاید و از نزدیک با مقامات باشگاه مس جلسه‌ای را برای دریافت رضایت‌نامه‌ی خود برگزار نماید.

در نهایت مقرر شد که او پس از عذرخواهی رسمی از مردم کرمان و هواداران مس و پرداخت مبلغ صد میلیون تومان غرامت، رضایت خود را از باشگاه مس دریافت کند.

بایرامی آخرین مصاحبه‌ی خود رسما از هواداران مس عذرخواهی کرد و گفت:از مردم کرمان عذر خواهی می‌کنم. در آن مقطع اشتباه کردم که آن‌طور به ماشین‌سازی پیوستم. به‌خاطر مسائل شخصی، مجبور بودم کرمان را ترک کنم. امیدوارم مردم کرمان من را ببخشند و از دستم ناراحت نباشند. شرایط خانوادگی‌ام اجازه نمی‌داد در کرمان بمانم و حالا امیدوارم در ماشین‌سازی موفق باشم.

با عذرخواهی بایرامی و پرداخت مبلغ غرامت به باشگاه مس، پرونده‌ی این بازیکن و مس به اتمام رسید و باشگاه مس که تا آخرین لحظه و با قدرت تمام این ماجرا را پیگیری کرد تا بزرگی باشگاه مس با خدشه روبرو نشود، در نهایت پس از برآورده شدن توقعاتش در این ماجرا، رضایت خود را برای پیوستن او به ماشین‌سازی صادر کرد.

 

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=2151