باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 31 فروردین ماه 1403 ساعت 17:37:51
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

مهدی نامجو: جواب خوبی به پیام‌های بازیکنان گل‌گهر دادیم

یکشنبه 12 شهریور ماه 1396 ساعت 10:12

مربی مس کرمان عملکرد بازیکنان این تیم در مقابل تیم گل‌گهر سیرجان را مورد تمجید قرار داد.

مهدی نامجو که به جای احمد نخعی سرمربی محروم مس در نشست خبری بعد از بازی حضور یافته بود، در خصوص برتری مس مقابل گل‌گهر گفت: در ابتدا از هوادارانی تشکر می‌کنم که با حمایت‌شان برای ما سنگ تمام گذاشتند.

وی افزود: بازیکنان مس با حداکثر توان خود جنگیدند و به خوبی خواسته‌های کادرفنی را در زمین به معرض نمایش گذاشتند که جا دارد به صورت ویژه از زحمات آن ها قدردانی کنم.

مربی مس با بیان اینکه آنالیز دقیقی از گل‌گهر صورت گرفته بود، تصریح کرد: نقاط ضعف و قوت گل گهر را شناسایی کرده بودیم و بر همین اساس تمرینات خود را انجام دادیم و در نهایت بازیکنان از ضعف‌های این تیم استفاده لازم را بردند.

نامجو ادامه داد: پیش از بازی برخی بازیکنان گل‌گهر در پیام‌های خود برای بازیکنان مس به نوعی خط و نشان کشیدند و اعلام می‌کردند که دربی را با اختلاف پیروز می‌شوند اما در زمین بازیکنان مس بسیاری از مسائل را ثابت کردند و به شایستگی پیروز شدند.

وی در رابطه با عملکرد مهدی تیکدری گفت: تیکدری بازیکنی تکنیکی است و چمن باهنر مناسب سبک بازی او نیست و به همین دلیل روز پر فروغی نداشت اما در بازی‌های بعدی بهتر کار خواهد کرد. البته نباید فراموش کرد که یک گل زیبا به ثمر رساند.

نامجو ادامه داد:البته به نظر می‌رسید چمن ورزشگاه باهنر به نسبت بازی قبل کیفیت بهتری پیدا کرده و هموارتر شده است و با انجام غلتک روی آن هموارتر نیز خواهد شد که ما امیدواریم هرچه سریعتر این زمین به استانداردهای لازم دست پیدا کند.

وی در پایان با تاکید بر اینکه بازیکنان مس بابت این نتایج مغرور نخواهند شد گفت: هفته‌ی آینده بازی مهمی برابر ملوان داریم و با بازیکنان صحبت می‌کنیم تا در باد این برد نخوابند و با تمام توان بازی‌ها را دنبال کنند چراکه هنوز تا پایان بازی‌ها راه بسیار طولانی در پیش است.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=2133