باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
دوشنبه 10 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 01:29:16
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

بازی امروز مس را به صورت زنده از اینترنت تماشا کنید/نحوه تماشای پخش مستقیم بازی

دوشنبه 23 مرداد ماه 1396 ساعت 09:25

پس از اینکه صدا و سیمای کرمان شرایط باشگاه مس برای پخش مستقیم بازی این هفته تیم مس را نپذیرفت و مبلغ بسیار بالا و نامتعارفی را برای پخش مستقیم بازی عصر امروز درخواست کرد، این باشگاه بازی تیم خود را از طریق اینترنت به صورت زنده پخش خواهد کرد.

علاقه مندان برای تماشای این بازی به وسیله لپ تاپ، رایانه یا گوشی های سیستم عامل ios فقط کافی است بر روی لینک

http://www.phoenixtv.ir

یا اینجا کلیک کرده و پس از ورود به این سایت بر روی شبکه ققنوس کلیک کنند تا از ساعت ١٨ علاوه بر پخش مستقیم بازی، شاهد اتفاقات پیش از بازی دو تیم نیز باشند.

همچنین کسانی که با گوشی های سیستم عامل اندروید قصد تماشای زنده این بازی را دارند کافی است اپلیکیشنی که در کانال تلگرامی باشگاه مس به آدرس telegram.me/mesfc@ درج شده است را روی گوشی‌های خود نصب کنند و پس از ورود به آن برروی گزینه پخش زنده و سپس شبکه ققنوس کلیک کنند تا بازی تیم‌های مس کرمان و خونه به خونه را به صورت آنلاین تماشا نمایند.

ضمن انکه برای احترام به هواداران پرشور کرمانی تنها٥٠درصد از حجم مصرفی اینترنت در زمان پخش انلاین بازی از مخاطب کسر خواهد شد.

همچنین گزارش لحظه به لحظه بازی و اتفاقات آن به صورت آنلاین برروی کانال تلگرامی باشگاه مس درج خواهد شد و در بخش گزارش زنده‌ی سایت باشگاه نیز می‌توانید این بازی را به صورت لایواسکور دنبال کنید.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=2073