باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
سه‌شنبه 11 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 19:32:44
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

مس؛ امروز با همراهی هوادارانش طلسم این خونه را می‌شکند

دوشنبه 23 مرداد ماه 1396 ساعت 08:57

تیم فوتبال مس کرمان عصر امروز دومین بازی این فصل و اولین بازی خانگی خود در رقابت‌های لیگ دسته یک این فصل را برگزار خواهد کرد.

این دیدار از ساعت 18 در ورزشگاه باهنر کرمان و برابر تیم خونه به خونه بابل برگزار خواهد شد و یکی از بازی‌های حساس نیم فصل اول مس محسوب می‌شود.

بازی عصر امروز دو تیم با یاد و گرامیداشت شهید حججی از شهدای مدافع حرم برگزار می‌شود و بازیکنان مس با پارچه تسلیت و یادبود این شهید به زمین خواهند آمد.

با انتخاب جواد نکونام کاپیتان سابق تیم ملی به عنوان سرمربی تیم خونه به خونه و صدور کارت مربیگری وی برای این بازی، توجه رسانه‌های ورزشی کشور به این بازی بیشتر هم شده است تا ببینند اولین چالش سرمربیگری نکونام چگونه خواهد بود.

در مقابل شاگردان احمد نخعی با روحیه‌ی بسیار بالا بعد از کسب سه امتیاز بازی هفته‌ی اول، کاملا آماده هستند تا در این بازی خانگی نیز با کسب یک نتیجه‌ی خوب، فصل را با امیدواری بیشتری به پیش ببرند.

بازیکنان مس که شب قبل از بازی تولد محمد فرخی مربی بدنساز خود را جشن گرفته‌اند با این لیست 18 نفره راهی این بازی خواهند شد:

1.حمید عرفانی
2.رامین شکیبا
3.رامتین سلیمان زاده
4. احمد حیات منش
5.میلاد باقری
6.فرهاد سالاری
7. محمد خلیلی
8. احسان پورشیخعلی
9. رضا ستاری
10. محمد سلیمان علیزاده
11. علیرضا علیزاده
12. کیانوش میرزایی
13. علیرضا قاسمی
14. محمد امین کاظمیان
15. شاهرخ غلامرضاپور
16. مقداد اکبرخواه
17. یاسر فیضی
18.مهدی تیکدری

رضا حیدری، مجتبی محبوب‌مجاز، نعمت بخشی‌زاده، حسین تهامی بازیکنان مس هستند که به دلیل مصدومیت به این بازی نرسیده‌اند.

خونه به خونه که هفته‌ی قبل در خانه برابر مس رفسنجان به تساوی یک بر یک رسیده است، در دو سال گذشته بازی‌های جذاب و حساسی را برابر مس کرمان برگزار کرده است و این پنجمین مصاف رسمی دو تیم محسوب می‌شود.

در چهار بازی گذشته، دو تیم سه بار به تساوی رسیدند و یک بازی نیز به سود تیم خونه به خونه به اتمام رسیده است.

در اولین بازی رسمی دو تیم در لیگ یک 94 در کرمان دو تیم به تساوی بدون گل رسیدند. در بازی برگشت آن سال با گل‌های یونسی و حسین‌خانی برای مس دو تیم به تساوی دو بر دو رسیدند.

در لیگ 95 بازی رفت دو تیم در بابل و در یک زمین پر از برف به تساوی بدون گل رسید و در بازی برگشت تیم بابلی با نتیجه‌ی دو بر یک مس را در کرمان شکست داد که تک گل مس را ابراهیمی به ثمر رسانده بود.

در بازی عصر امروز، تیم فوتبال مس کرمان با حمایت هواداران خود که می‌توانند به طور رایگان بازی عصر امروز را از ساعت 18 در ورزشگاه باهنر تماشا کنند، به فکر شکستن طلسم پیروزی‌های خود در بازی پنجم خود برابر خونه به خونه هستند.

مس قصد دارد با پیروزی در این بازی حساس بالانشینی و حتی صدرنشینی خود را از همین هفته‌های ابتدایی در جدول رقابت‌ها تثبیت نماید.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=2072