باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
پنج‌شنبه 6 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 23:25:47
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

حمایت همه جانبه‌ای که باید تا هفته‌ آخر عملی باشد

شنبه 21 مرداد ماه 1396 ساعت 11:14

پس از شروع خوب تیم فوتبال مس کرمان در رقابت‌های لیگ دسته اول این فصل، و در تمرینات روزهای اخیر این تیم، آقای زاهدی از نمایندگان کرمان در مجلس شواری اسلامی به تمرینات این تیم سر زد و از نزدیک با عوامل این تیم دیدار کرد.

اینگونه حمایت‌ها از سوی نهادها وشخصیت‌های تاثیرگذار استان، لازمه و نیاز تیم فوتبال مس کرمان می‌باشد که باید عملی و با تداوم باشد تا نتیجه‌ی آن به سود تمام کرمانی‌ها رقم بخورد.

قطعا حضور نماینده‌ی کرمان در مجلس شورای اسلامی نشان از توجه ایشان به نتایج تیم فوتبال مس کرمان است وحمایت‌هایی که باید از سوی نهادهای قدرت از این تیم انجام شود.

اما سایر نهادهای استان کرمان نیز باید به صورت جدی‌تر در کنار باشگاه مس کرمان برای موفقیت تیم فوتبالش قرار بگیرند.

نهادهایی مثل صدا و سیمای کرمان که تصمیم‌گیری‌اش نقش به سزایی در پخش مستقیم بازی‌های مس و تبعات بعدی آن را دارد و یا نهادهایی که می‌توانند شرایط میزبانی مس در ورزشگاه باهنر را با کیفیت بهتر چمن آن و یا سکوهای ورزشگاه باهنر، بهبود ببخشند و یا خیلی دیگر از نهادها که اگر می خواهند در این فصل تیم مس شادی را با صعود به لیگ برتر به کرمان بیاورد باید در کنار این تیم حضور عملی داشته باشند.

این حمایت‌های عملی و واقعی است که می‌تواند باعث تضمین موفقیت تیم مس کرمان در این فصل باشد باید دید کهآیا امسال رویه در کرمان نسبت به تیم مس متفاوت است یا خیر؟!

 

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=2065