باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
شنبه 1 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 06:46:33
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

با شکایت باشگاه مس کرمان بایرامی از همراهی تیم ماشین‌سازی محروم شد

چهارشنبه 18 مرداد ماه 1396 ساعت 09:31

در جریانات برگزاری مسابقات هفته‌ی اول لیگ دسته یک کشور، خبر محرومیت مهرداد بایرامی از همراهی تیم ماشین‌سازی تبریز موضوعی بود که حواس هواداران تیم مس کرمان را به خود معطوف کرده بود.

بایرامی بازیکنی بود که در فصل نقل و انتقالات به طور رسمی با تیم مس کرمان قرارداد امضا کرد اما در جریان اردوی تیم در شهر بروجرد، در اقدامی غیرحرفه‌ای بدون مطلع کردن باشگاه و مذاکره برای فسخ قرارداد خود، اردوی تیم را ترک کرد.

این بازیکن در اقدامی غیراخلاقی چند روز بعد با تیم ماشین‌سازی تبریز به تمرین پرداخت و با این تیم قرارداد امضا کرد که این اتفاق موجب ناراحتی باشگاه مس کرمان و هواداران آن شده بود.

در حالی که انتظار می‌رفت این بازیکن که سابقه‌ی بازی در لیگ برتر را دارد و همچنین باشگاه ماشین‌سازی تبریز به عنوان یکی از باشگاه‌های قدیمی کشور، بر قوانین نقل و انتقالات اشراف بیشتری داشته باشند، غیر قانونی بودن قرارداد این بازیکن با باشگاه تبریزی موضوعی روشن بود که متاسفانه انجام گرفت.

با شکایت باشگاه مس کرمان از این بازیکن، مهرداد بایرامی با حکم نهادهای انضباطی فدراسیون فوتبال از همراهی تیم خود محروم شد و کارت بازی او صادر نگردید.

تیم ماشین‌سازی تبریز که در هفته‌ی اول رقابت‌های دسته یک برابر نفت مسجد سلیمان با سه گل شکست خورد، با یکی دیگر از بازیکنان که در تیم داماش گیلان تمرین می‌کرد نیز رفتاری مشابه را انجام داده بود.

بهرشکل باشگاه مس کرمان پیگیر امور حقوقی مربوط به این بازیکن می‌باشد تا بی‌اخلاقی وی و باشگاه تبریزی موجب ناراحتی بیشتر هواداران مس کرمان نگردد.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=2059