باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
پنج‌شنبه 9 فروردین ماه 1403 ساعت 23:22:12
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

صحبت‌های دو دوچرخه‌سوار ملی پوش مس در رابطه با تیم ملی

پنج‌شنبه 21 آبان ماه 1394 ساعت 22:57

دو دوچرخه‌سوار ملی‌پوش مطرح تیم مس کرمان در رابطه با آخرین وضعیت خود در تیم ملی به اریه توضیح پرداختند.

فرشید فارسی‌نژادیان و محمد دانشور دو رکاب‌زن سرشناس تیم مس در تیم ملی که خود را برای رقابت‌های بین‌المللی آتی آماده می‌کنند از کمبودهایی در این زمینه گلایه دارند.

فرشید فارسی نژاد دوچرخه سوار مطرح کرمانی عضو تیم ملی سرعت کشورمان این روزها بین شهرهای کرمان و تهران در  رفت و آمد است  . وی که به تازگی و برای استراحت چند روزه ای به کرمان آمده است ، باز هم نمی تواند از تمرین فاصله بگیرد و در مرکز سنجش قابلیت های جسمانی ورزش استان تمرینات بدنسازی خود را دنبال می کند. فارسی نژاد در گفت وگویی به خبرنگار ایپنا گفت: از شنبه 23 آبان ماه دور جدیدی از مراحل آماده سازی تیم ملی دوچرخه سواری سرعت در شهر اهواز برگزار می شود. اردویی که آنگونه به ما اعلام شده است به مدت 3 هفته در این شهر دنبال می شود و پس از آن تیم ملی احتمالا دور جدیدی از مراحل آماده سازی خود را در خارج از کشور  دنبال می کند .

وی بیان داشت: تمرینات تیم ملی سرعت تحت نظر وینچنزو چی چی مربی ایتالیایی تیم ملی سرعت کشورمان برگزار می شود و تا کنون 2 مرحله از مراحل آماده سازی تیم در تهران برگزار شده است .

فارسی نژاد خاطرنشان کرد: در این بین مسابقات انتخابی تیم ملی طی دو مرحله و با شرکت  17 رکابزن برگزار شده، که در نهایت 4 دوچرخه سوار در گروه سنی بزرگسالان و 2 ورزشکار در گروه سنی جوانان توانستند نظر مساعد کادر فنی را جلب کنند .

این دوچرخه سوار کرمانی تیم مس گفت: تمرینات تیم تا آغاز مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی آسیا که نزدیک به یک ماه و نیم دیگر در ژاپن برگزار می شود ادامه خواهد داشت .

اما محمد دانشور که در این فصل نیز در تیم مس رکاب می‌زند و قهرمان دوچرخه سواری بازی‌های آسیایی اینچئون را در پرونده دارد، این روزها دل پری از فدراسیون و رفتار مسوولان آن دارد.

دلخوری‌هایی که به گفته محمد دانشور پس از بازی‌های آسیایی شروع شد. وعده وعیدهایی که عملی نشد و حالا با ازدست دادن کاپ‌های جهانی تبدیل به گلایه‌هایی شده است که دانشور به آنها اشاره می‌کند.

محمد دانشور  می‌گوید: «از اوایل سال بارها به فدراسیون گفتیم برای حضور من در کاپ‌های جهانی و کسب سهمیه المپیک نیاز است در مسابقه‌های گرندپری و مسابقه‌های C1 و C2 و  C3 هم شرکت کنم اما مسوولان فدراسیون گفتند در این کارها دخالت نکنم زیرا قانون را خوب می‌دانند. تا روزی که کمک مربی‌ام اعلام کرد که من شانس حضور در کاپ‌های جهانی را به دلیل شرکت نکردن در مسابقه‌های گرندپری از دست دادم.»

او ادامه می‌دهد: «مسوولان فدراسیون گفتند کذب است و مربی‌ام دروغ می‌گوید، باز هم به فدراسیون اعتماد کردم و مبنا را بر اشتباه کردن کمک مربی‌ام گذاشتم اما مسوولان فدراسیون یک روز به من گفتند معذرت می‌خواهیم، خبر کربلایی صحت داشته و ما اشتباه کردیم اما دیگر نمی‌توانیم کاری انجام دهیم.»

محمد دانشور پیشنهاد‌هایی را هم برای مسوولان فدراسیون دارد: «با توجه به اینکه فاصله زمانی کمی تا قهرمانی آسیای ژاپن باقی مانده می‌خواهم به مسوولان، پیشکسوتان، مربیان و تمام کسانی که در ورزش دوچرخه‌سواری هستند بگویم به جای انداختن تقصیر از دست دادن شانس زیاد کسب سهمیه المپیک به گردن یکدیگر بیایید از حاشیه خارج شویم و زمان را از دست ندهیم و با همفکری تلاش کنیم، به یکدیگر کمک و باز هم افتخارآفرینی کنیم همانطور که هیچ وقت فکر نمی‌کردند در تاریخ دوچرخه‌سواری مدال طلای بازی‌های آسیایی به دست آید.»

قهرمان بازی‌های آسیایی اینچئون خاطر نشان می‌کند: «با توجه به شرایط فعلی و شرایطی که در پیش گرفته‌ایم روز به روز من افت خواهم کرد نه اینکه مدال قهرمانی آسیا را از دست خواهم داد بلکه در بازی‌های آسیایی و المپیک بعدی هم شانسی نخواهم داشت. بنابراین خواهش می‌کنم به جای لجبازی کمک کنید.»

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=205