باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 10 فروردین ماه 1403 ساعت 03:29:13
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

پیام تبریک مقامات ارشد شرکت مس و باشگاه مس به خانم‌ها نعمتی وعباسپور

شنبه 7 مرداد ماه 1396 ساعت 13:03

مقامات ارشد شرکت صنایع ملی مس ایران و باشگاه صنعت مس کرمان در پیام‌های جداگانه‌ای موفقیت دو بانوی تیرانداز باشگاه مس کرمان در رقابت‌های بین‌المللی جمهوری چک را تبریک گفتند.

آقای مهندس مرادعلیزاده مدیر عامل محترم شرکت صنایع ملی مس ایران و آقای مهندس دلاوری مشاور مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس و دبیر اجرایی کمیته‌ی فرهنگ و ورزش شرکت مس در پیام خود ضمن تبریک به دو ورزشکار پرافتخار باشگاه مس کرمان آورده‌اند: افتخار آفرینی خانواده‌ی بزرگ مس از جبهه‌ی اقتصاد و سازندگی گرفته تا بحث ورزش نشان از تلاش و مجاهدت‌های سربازان تلاشگر خانواده‌ی مس در حوزه‌های خود دارد که جا دارد همواره مورد تقدیر و تحسین واقع گردد.

افتخار آفرینی خانم زهرا نعمتی در کسب چندین مدال  رقابت‌های بین‌المللی جمهوری چک و جایه‌جایی رکورد جهان در این رقابت‌ها توسط ایشان و همچنین موفقیت خانم عباسپور در این رقابت‌ها موجب افتخار و سربلندی ورزش مس گردید که جای دارد از این ملی‌پوشان پرافتخار خانواده‌ی مس تشکر گردد.

همچنین آقایان حمید اخلاقی رئیس هیات مدیره‌ی باشگاه مس کرمان و آقای سیدامجد مسعودزاده مدیر عامل این باشگاه در پیامی دیگر این افتخار را به این دو بانوی ورزشکار باشگاه مس تبریک گفتند.

در این پیام آمده است: خانم‌ها زهرا نعمتی و سمیه عباسپور بار دیگر ثابت کردند که با تلاش و سختکوشی برای رسیدن به هدف، هیچ مانع و سختی نمی‌تواند سد راه همت بلند آنان شود و موفقیت اخیر این دو ورزشکار پرافتخار باشگاه مس کرمان را در مسابقات جهانی جمهوری چک به جامعه‌ی ورزش کرمان تبریک و تهنیت عرض می‌نمائیم و برای این دو ورزشکار بزرگ آرزوی توفیقات روز افزون را داریم.

شکستن رکورد جهانی توسط خانم نعمتی و کسب چندین مدال مختلف توسط ایشان و همچنین تداوم موفقیت‌های خانم عباسپور نشان می‌دهد که باشگاه مس کرمان در حمایت از ورزشکاران حرفه‌ای و پرافتخار این استان راه را به درستی رفته است و این سیاست همچنان در حمایت از ورزشکاران بزرگ استان ادامه خواهد داشت تا با افتخار آفرینی جهانی این ورزشکاران باشگاه مس کرمان، جامعه‌ی ورزشی استان دلشاد گردد.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=2024