باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
پنج‌شنبه 9 فروردین ماه 1403 ساعت 20:39:06
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

حاشیه‌های بازی دوستانه مس/دقت بالای کادر فنی بر عملکرد بازیکنان مس

دوشنبه 26 تیر ماه 1396 ساعت 12:12

تیم فوتبال مس کرمان با انجام اولین بازی دوستانه‌ی خود در این فصل و در مقابل تماشاگران خودی، به نوعی رونمایی بیشتری از تیم این فصل خود داشت تا روند آماده‌سازی خود برای بازی‌های لیگ یک این فصل را همچنان مطابق برنامه‌های خود طی کند.

در بازی دوستانه‌ای که مس کرمان برابر فولاد بردسیر انجام داد حواشی جالبی هم رقم خورد.

کادر فنی تیم مس با تغییر مرتب بازیکنان تیم خود، درصدد بود میزان آمادگی نفراتش را محک بزند. احمد نخعی در کنار زمین به طور دائم نکاتی را به بازیکنان خود گوشزد می‌کرد و دارکو دیگر مربی تیم مس نیز جدا از سایرین به کار یاداشت برداری از بازیکنان تیم مشغول بود.

قضاوت این بازی بر عهده‌ی بهترین داور استان بود و محمد رضا مهدوی که این فصل با قضاوت‌های عالی خود در رقابت‌های لیگ برتر حسابی در بورس قرار گرفته است، قضاوت این بازی دوستانه را برعهده داشت.

نزدیک به دویست هوادار مس با حضور در زمین تمرینی اختصاصی مس این بازی را از نزدیک تماشا کردند. ضمن اینکه با اتمام تمرین و تست تیم‌های امید و مس ب آن‌ها نیز به جمع هواداران مس اضافه شدند تا بازی را از نزدیک تماشا کنند.

کیفیت خوب چمن  زمین تمرینی مس سبب شده بود که بازیکنان مس بازی روی زمین را خیلی خوب و چشم‌نواز انجام دهند که این موجب تشویق تماشاگران شده بود. آرزوی همگان کیفیت خوب چمن ورزشگاه باهنر در بازی‌های خانگی مس بود.

تیم فوتبال مس در این بازی علاوه بر پنج گلی که به ثمر رساند سه توپ را هم به تیر دروازه‌ی حریف زد تا تسلط خود را در بازی کاملا نشان دهد.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=1989