باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 10 فروردین ماه 1403 ساعت 01:35:15
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

استقامت مس ب برابر استقامت یزد

دوشنبه 18 آبان ماه 1394 ساعت 11:45

تیم فوتبال مس ب در هفته‌ی سوم دور اول رقابت‌های لیگ دسته سوم کشور، در یزد و برابر تیم استقامت، به یک امتیاز بیرون از خانه دست یافت.

مس ب در بازی سوم خود میهمان تیم استقامت بود که در پایان تلاش دو تیم تساوی بدون گل را در پی داشت تا کرمانی‌ها با یک امتیاز از یزد بازگردند.

در این بازی که حواشی زیادی هم به دنبال داشت، داور بازی در دقیقه‌ی 80 یک بازیکن تیم مس ب را هم اخراج کرد تا این تیم ده نفره در ده دقیقه‌ی پایانی بازی کند.

رضا عبدالرشیدی سرمربی تیم مس ب در رابطه با این بازی گفت: شرایط برگزاری بازی‌های لیگ سه یک شرایط خاص و تقریبا خارج از روال طبیعی فوتبال است... این مسئله در لیگ سه امسال نیز کاملا مشهود است چراکه بازی‌ها دور برگشت ندارد و تیم‌ها درصدد هستند بهرشکل ممکن سه امتیاز خانگی را کسب کنند.

وی افزود: در بازی برابر استقامت نیز این شرایط کاملا محسوس بود و نکات حاشیه‌ای کاملا بر بازی جریان داشت به نحوی که هم داور بازی و هم بازیکنان جوان ما را تحت تاثیر قرار داده بود. در این بازی داور مسابقه بعد از بازی به اخراج اشتباه بازیکن ما اعتراف کرد ضمن اینکه دور زمین آنقدر ناسزا و صداهای عجیب بود که داور بازی برای اعلام دو پنالتی به سود تیم ما کاملا ترسیده شده بود.

سرمربی مس ب ادامه داد: از نظر فوتبالی تیم ما کاملا در این بازی سر بود و همانند دو بازی گذشته بازهم بازیکنان ما از موقعیت‌های گل خود استفاده نکردند و اگر کمی هوشیارتر بودیم به راحتی سه امتیاز کامل را کسب می‌کردیم.

تیم فوتبال مس ب با این یک امتیاز، از سه بازی خود 5 امتیاز را کسب کرده است تا با یک بازی بیشتر نسبت به تیم‌های دیگر گروه در رده‌ی دوم جدول قرار بگیرد. سایر بازی‌های این گروه امروز برگزار خواهد شد.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=195