باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 7 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 14:33:08
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

ناظر ورزش شرکت مس: هیچ رقابت کاذبی بین باشگاه‌های مس وجود ندارد

سه‌شنبه 6 تیر ماه 1396 ساعت 13:16

ناظر امور ورزشی در شرکت ملی صنایع مس ایران در رابطه با آخرین تحولات دو باشگاه مس کرمان و مس رفسنجان در فصل نقل و انتقالات فوتبال ایران به ارایه توضیح پرداخت.

آقای اکبر ایرانمنش در رابطه با امور مالی دو باشگاه گفت: با هماهنگی که با امور حسابداری هر دو باشگاه داشته‌ایم، مقرر شده است پس از تسویه حساب نهایی این دو باشگاه با عوامل فصل قبل تیم‌های خود، مدارک مربوط به جریانات مالی را در اختیار ما بگذارند تا در این زمینه به طور دقیق با توجه به تعهدات باشگاه‌ها نسبت به مسائل مالی وبودجه‌ای فصل قبل خود، بررسی‌های لازم انجام گیرد.

وی در رابطه با بحث بودجه‌ی دو باشگاه مس در این فصل نیز گفت: بودجه‌ی دقیق دو باشگاه برای این فصل به احتمال فراوان روز 21 تیر ماه وپس از برگزاری مجامع و جلسات هیات امنا مشخص وابلاغ خواهد شد.

آقای ایرانمنش در رابطه با میزان دو بودجه‌ی باشگاه افزود: بهرشکل باشگاه مس کرمان با توجه به مرکزیت خود و تعداد تیم‌هایش شاید میزان بیشتری بودجه در اختیار داشته باشد اما اختلاف بودجه‌ی دوباشگاه به هیچ وجه چشمگیر نیست چراکه تیم‌های فوتبال هر دو باشگاه در یک لیگ حضور دارند و از نظر فنی نیز در سال‌های گذشته تفاوت عمده با یکدیگر نداشته‌اند. مسلم است که هر کدام از این تیم‌ها بتواند به لیگ برتر صعود کند،بودجه‌ی خود را با افزایش چشمگیر به دیگری مواجه خواهد کرد ولی در حال حاضر این اختلاف بودجه تفاوت زیادی ندارد.

ناظر ورزشی شرکت مس در رابطه با سقف قراردادهای بازیکنان فوتبال دو باشگاه در این فصل گفت: ما سقف قرارداد و رقم خاص برای پرداخت و یا انعقاد قرارداد با بازیکن نداریم بلکه ملاک ما بالاتر نرفتن هزینه‌های باشگاه‌ها از بودجه مصوب است.  رقم حدودی بودجه‌های دو باشگاه به آن‌ها اعلام شده است و مدیران باشگاه‌ها می‌توانند بر اساس این مبلغ حدودی، برای انعقاد قرارداد با بازیکنان مد نظر خود مانور دهند و برای مثال به بازیکنی بر اساس ارزیابی خود پول بیشتری بدهند، اما ملاک ارزیابی ما در این است که باشگاه‌ها از سقف مشخص شده بودجه به هیچ عنوان نباید فراتر روند ولی محدودیتی برای رقم قرارداد با بازیکنان نداریم.

ایرانمنش در رابطه با اخبار روزهای گذشته و به وجود آمدن برخی نظرها مبنی بر رقابت عجیب دو باشگاه مس برای جذب بازیکن گفت: هیچ رقابت کاذبی بین دو باشگاه مس برای جذب بازیکن وجود ندارد و در ایام نقل و انتقالات شاهد بازارگرمی بازیکنان برای بالاتر بردن رقم قرارداد خود خواهیم بود و این شیطنت بازیکنان سبب می‌شود که گاهی برای هواداران دو تیم اینگونه تعبیر شود که دو باشگاه وارد رقابت برای جذب بازیکن شده‌اند. به هیچ عنوان این موضوع صحت ندارد و دو باشگاه بر اساس مذاکرات خود و رقم‌های مد نظر بازیکنان را جذب می‌کنند و ما نظارت کافی و دقیق را خواهیم داشت که خدای نکرده دو باشگاه برای شکستن رقم‌های پیشنهادی یکدیگر، اسیر بازارگرمی بازیکنان نشوند و مدیران دوباشگاه نیز در این زمینه کاملا دقت نظر را دارند.   

 

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=1931