باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
دوشنبه 10 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 03:28:16
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

مس مدل 96 رسما استارت زد/ آغاز با انگیزه‌ها

چهارشنبه 31 خرداد ماه 1396 ساعت 11:17

تیم فوتبال مس کرمان عصر روز گذشته رسما تمرینات خود را برای فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته اول کشور استارت زد.

بازیکنان تیم مس مدل 96 زیر نظر احمد نخعی سرمربی جدید تیم، تمرینات خود را در زمین تمرینی اختصاصی خود در مجموعه‌ی شهدای مس آغاز کردند.

بازیکنان مس در اولین تمرین خود برای این فصل شامل: رضا حیدری، حسن رفیعی، رامین شکیبا، رامتین سلیمان‌زاده، امیر حسین عسگری، فرهاد سالاری، محمد خلیلی، نعمت بخشی‌پور،احسان پورشیخعلی، حسین تهامی، رضا ستاری، محمد حسین علیزاده، علیرضا قاسمی، امین کاظمیان، مجتبی محبوب‌مجاز، میلاد محمدی، مهدی تیکدری، حمید محمد رفیعی، امیر حسین طاهری، امیر حسین صالحی، سجاد حسامی و علیرضا آرتا بودند.

در این تمرین پس از صحبت‌های مقدماتی احمد نخعی و مهدی نامجو، بازیکنان به دویدن نرم به دور زمین پرداختند و با انجام حرکات کششی آماده تمرین با توپ شدند.

در این تمرین که با شور و نشاط خاصی نیز برگزار می‌شد انجام حرکات سبک در دستور کار بود و دروازه‌بانان تیم نیز زیر نظر محمد خدمتی حرکات خود را مرور می‌کردند.

در این تمرین که بیشتر جنبه‌ی آشنایی و تازه کردن دیدارهای بازیکنان با یکدیگر را داشت نفرات مس نشان دادند که کاملا آماده روزهای سخت بدنسازی تمرینات سنگین پیش فصل مسابقات هستند.

حسین تهامی که هنوز از مصدومیت انتهای فصل قبل خود رنج می‌برد، جدا از سایرین به تمرین پرداخت و کیانوش میرزایی نیز از فردا به جمع بازیکنان مس اضافه خواهد شد.

در روزهای آتی با تکمیل شدن بیشتر لیست ورودی‌های مس، تمرینات این تیم کامل‌تر نیز خواهد شد.

تمرینات مس فعلا همه روزه ساعت 17 و 30 دقیقه در مجموعه‌ی شهدای مس برگزار خواهد شد تا برنامه‌ی جدید تمرینی این تیم اعلام گردد.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=1920