باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
پنج‌شنبه 13 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 18:14:41
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

صحبت‌های غیرحرفه‌ای عضو هیات مدیره باشگاه گل‌گهر در رابطه با تیم مس کرمان

سه‌شنبه 30 خرداد ماه 1396 ساعت 09:16

در روزهای گذشته یکی ازاعضای هیات مدیره‌ی باشگاه گل‌گهر سیرجان که رقیب تیم مس کرمان در رقابت‌های لیگ دسته اول کشور می‌باشد، در چند نوبت صحبت‌هایی را در رابطه با تیم فوتبال مس کرمان مطرح نمود که با واکنش هواداران و خانواده‌ی باشگاه مس کرمان مواجه شد.

اینکه هر فردی در استان کرمان این آزادی را داشته باشد که در رابطه با تیم فوتبال مس و یا تمامی تیم‌های ورزشی این استان اظهار نظر کند موضوعی کاملا پذیرفته است اما اینکه فردی با وجود سمت سازمانی خود در این باره صحبت کند، قطعا تبعات و واکنش‌های خاص خود را دارد،کما اینکه اگر مدیر و یا یکی از اعضای هیات مدیره‌ی باشگاه مس کرمان نیز برای مثال در رابطه با تیم گل‌گهر سیرجان صحبت نماید قطعا با واکنش خاص خود در این شهر و باشگاه روبرو خواهد شد.

آقای قرایی یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه گل‌گهر سیرجان چندی پیش در یکی از مصاحبه‌های خود نقدهای تندی را علیه کادر فنی و مدیریت باشگاه مس در فصل قبل بازی‌ها اعلام کردند که با وجود پست سازمانی ایشان در باشگاه هم استانی و البته رقیب مس کرمان، چندان حرفه‌ای و منطقی به نظر نمی‌رسید.

هرچند عوامل باشگاه مس در آن زمان به این صحبت‌ها واکنشی نشان ندادند اما بازهم این مقام محترم در روزهای گذشته در صحبت‌های خود و در زمان نقل و انتقالات و بعد از جذب چند بازیکن مد نظر تیم مس کرمان به گونه‌ای صحبت‌های خود را مطرح کردند که به نظر می‌رسد ایشان خیلی علاقه به ایجاد جنگ روانی و یا اظهار نظر مستقیم برای تیم فوتبال مس کرمان دارد...

اینگونه اظهار نظرها به غیر از اینکه فضای فوتبال استان کرمان را برای بلند مدت ملتهب کند و موجب تبعاتی دراز مدت در میان باشگاه‌های استان کرمان شود، قطعا دست آورد دیگری ندارد کما اینکه در دو سال گذشته هر زمان تیم فوتبال مس برای بازی با گل‌گهر به سیرجان مسافرت کرد، با بدترین میزبانی ممکن در ورزشگاه این شهر روبرو شد و نحوه‌ی برخورد برخی از هواداران این تیم با تیم مس فراتر از یک رقابت ورزشی و کاملا خصمانه بود تا جایی که در شهرهای دیگر ایران به مراتب احترام تیم هم‌استانی گل‌گهر سیرجان بیشتر حفظ می‌شد!! و این نشان می‌دهد اظهار نظرهای این چنینی و صحبت‌های از این دست، از سوی مقامات رسمی یک باشگاه می‌تواند به راحتی برروی هواداران آن تیم‌ها نیز اثر گذار باشد.

باشگاه مس کرمان که همواره سعی بر ارایه اضول حرفه‌ای گری در فوتبال استان کرمان داشته است، برحفظ حرمت تیم‌های هم‌استانی خود تاکید زیادی داشته است و این انتظار را نیز دارد که مقامات باشگاه‌های دیگر استان کرمان نیز به فضای کلی فوتبال استان کرمان فکر کنند و با اظهارات خود، رقابت‌ تیم‌های استان کرمان و همچنین رفتارهای متقابل اعضای خود را وارد فضای دیگری نکنند.

آقای علی قرایی از اعضای هیات مدیره باشگاه گل‌گهر سیرجان آزاد است که در رابطه با تیم‌های فوتبال استان هر زمان که دوست داشت اظهار نظر کند اما تا زمانی که ایشان عضو هیات مدیره‌ی یکی از باشگاه‌های فوتبال می‌باشد خیلی زیبنده و حرفه‌ای نیست که حوزه‌ی مدیریتی یک باشگاه دیگر را نقد کند چراکه از طریق همان صحبت‌های خود می‌تواند با سوال و پرسش مواجه شود!

 

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=1914