باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 31 فروردین ماه 1403 ساعت 16:12:42
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

بخشی‌زاده، پورشیخعلی و حسامی به لیست مس اضافه شدند

دوشنبه 22 خرداد ماه 1396 ساعت 09:48

سه بازیکن جدید به لیست مس برای فصل آتی رقابت‌های لیگ دسته اول کشور اضافه شدند و پیراهن مس را در این فصل بر تن خواهند کرد.

نعمت بخشی‌زاده مدافع سمت راست فصل قبل تیم فولاد یزد بازیکنی بود که روز گذشته قرارداد خود را رسما با تیم مس کرمان امضا کرد.

بخشی‌زاده که یکی از فوتبالیست‌های کرمانی است و محصول آکادمی باشگاه مس کرمان می‌باشد و در تیم‌های پایه‌ی این باشگاه سابقه‌ی بازی داشت، در لیگ برتر هم در چند مسابقه برای تیم مس بازیکرده بود.

بخشی‌زاده چند سالی فوتبال خود را در شهرهای دیگر دنبال کرد و فصل قبل با وجود سقوط تیم فولاد یزد، یکی از بهترین بازیکنان این تیم در سمت راست خط دفاعی بود که بازی زیبای او برابر سپیدرود در رشت نمونه‌ای از بازی‌های خوبش در فصل قبل بود.

این بازیکن کرمانی روز گذشته رسما به کرمان بازگشت تا خط دفاع مس با حضور او چهره‌ی روشن‌تری به خود بگیرد.

همچنین احسان پورشیخعلی دیگر بازیکنی بود که روز گذشته قرارداد خود را با تیم مس کرمان برای یک فصل دیگر تمدید کرد.

پورشیخعلی که در نیم فصل دوم لیگ گذشته یکی از خوب‌های تیم مس کرمان بود،یک فصل دیگر برای تیم خود در سمت راست زمین توپ خواهد زد.

همچنین سجاد حسامی هافبک و مهاجم گل‌زن تیم فوتبال مس ب نیز روز گذشته با توافق با مقامات باشگاه مس رسما به تیم بزرگسالان اضافه شد.

حسامی فصل قبل در مرحله‌ی دوم بازی‌های لیگ دسته سه کشور به تیم مس ب اضافه شد و با گل‌ها وپاس گل‌های حساس خود نقش بسیار تاثیرگذاری در صعود تیم مس ب به لیگ دسته دوم کشور ایفا کرد.

بدین‌تریتب تا امروز رضا حیدری، مجتبی‌محبوب‌مجاز، فرهاد سالاری، رضا ستاری، رامتین سلیمان‌زاده، نعمت بخشی‌زاده، احسان پورشیخعلی، سجاد حسامی رسما با تیم مس کرمان قرارداد امضا کرده‌اند ضمن اینکه کیانوش میرزایی نیز از فصل قبل با تیم مس قرارداد دارد.

کار مذاکرات با بازیکنان مد نظر تیم فوتبال مس ادامه دارد و طی ساعات آینده چند بازیکن دیگر نیز به لیست فصل آینده‌ی مس اضافه خواهند شد.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=1891