باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
سه‌شنبه 18 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 15:03:38
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

تلاش باشگاه برای انتخاب هرچه سریعتر سرمربی/مذاکرات مستقیم مدیرعامل در تهران

یکشنبه 7 خرداد ماه 1396 ساعت 11:14

مدیرعامل و مقامات ارشد باشگاه صنعت مس کرمان در روزهای اخیر تمام تلاش خود را برای انتخاب و معرفی سرمربی تیم فوتبال مس انجام می‌دهند.

از هفته‌ی گذشته کار رسمی مذاکرات با گزینه‌های مد نظر انجام شده است و این صحبت‌ها به صورت فشرده در حال انجام است و از میان گزینه‌های مد نظر باشگاه در این فصل برخی مذاکرات به دلیل عدم توافق طرفین بی‌نتجیه ماند و برخی دیگر نیز پس از حضول توافقات اولیه ادامه دارد تا در نهایت از میان گزینه‌های مد نظر،سرمربی تیم هرچه سریعتر معرفی گردد.

در همین راستا آقای سیدامجد مسعودزاده مدیر عامل باشگاه مس شخصا به تهران سفر کرد تا به صورت مستقیم با گزینه‌های مد نظر صحبت‌های نهایی را انجام دهد تا در نهایت سرمربی فصل آینده مس مشخص گردد.

در حال حاضر چهار گزینه به صورت جدی مد نظر هستند که باید دید روند مذاکرات با آن‌ها برای فصل پیش رو به چه سمتی خواهد رفت.

مدیر عامل باشگاه مس کرمان هدف تیم خود را در این فصل صعود به لیگ برتر تشریح کرده است و در همین جهت با گزینه‌های هدایت تیم مس مذاکره می‌کند.

در حال حاضر از میان 18 تیم فصل آینده‌ی رقابت‌های لیگ دسته اول کشور، 5 تیم ملوان(نادر دست‌نشان) گل‌گهر(وینگو بگوویچ) بادران(محمد ربیعی) نساجی(مهدی پاشازاده) نفت مسجد سلیمان(محمود فکری) سرمربی تیم‌های خود را مشخص کرده‌اند و باقی تیم‌ها در حال رایزنی برای انتخاب سرمربی فصل بعد خود هستند.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=1850