باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
پنج‌شنبه 13 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 07:37:32
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

مدیر عامل باشگاه مس:تلاش ما معرفی سرمربی تیم تا آخر هفته است

سه‌شنبه 2 خرداد ماه 1396 ساعت 10:31

مدیر عامل باشگاه مس کرمان از تلاش این باشگاه برای معرفی سرمربی تیم فوتبال مس تا پایان هفته خبر داد و گفت:سرمربی تیم فوتبال این باشگاه پس از بررسی‌های نهایی در هیأت مدیره و کمیته فنی تا پایان این هفته معرفی می‌شود.

آقای سیدامجد مسعودزاده در گفتگویی که با فارس انجام داد در این باره گفت: چند گزینه برای هدایت تیم صنعت مس مد نظر هیأت مدیره و کمیته فنی هستند و ما برای انتخاب سرمربی باید یکسری موارد را مد نظر داشته باشیم و پس از جمع‌بندی‌های لازم با کمیته فنی گزینه نهایی را به عنوان سرمربی تیم معرفی کنیم.

مدیرعامل باشگاه صنعت مس کرمان با بیان اینکه ابراهیم‌زاده سرمربی فصل گذشته تیم نیز در بین گزینه‌های هدایت تیم حضور دارد در پاسخ به سوالی در ارتباط با اینکه آیا گزینه‌های خارجی نیز برای هدایت مس مد نظر قرار گرفته است، گفت: نه ما به دنبال سپردن تیم به یک مربی ایرانی هستیم.

مسعودزاده همچنین با اشاره به برنامه‌ها و سیاست‌های شرکت ملی صنایع مس ایران و باشگاه صنعت مس در قبال تیم فوتبال مس اظهار کرد: هدف ما برای فصل فوتبالی آتی صعود به لیگ برتر فوتبال است و در این راستا شرکت و باشگاه تمام تلاش خود را برای موفقیت تیم به‌کار می‌گیرند و ما در قالب برنامه‌های خودمان عزم صعود داریم.

وی پیرامون برخی اتفاقات و حواشی که مانع تداوم نتایج مطلوب مس در نیم‌فصل دوم شد هم توضیحاتی داد و بیان داشت: در فوتبال باید مجموعه‌ای از عوامل دست در دست هم دهند تا موفقیت حاصل شود، اینکه گفته می‌شود برخی‌ها و یا اینکه برخی بازیکنان در روند نتیجه‌گیری تیم خللی ایجاد کرده‌اند یک فرضیه است و با صراحت نمی‌توان گفت این اتفاق رخ داده است.

مسعودزاده تصریح کرد: ما نمی‌توانیم وجود برخی مشکلات را کتمان کنیم، اما امیدوارم این اتفاقات وابسته به شخص و گروه خاصی نباشد، بالاخره همه عوامل تیم و باشگاه در فصل گذشته برای موفقیت این تیم تلاش کردند، شاید برخی ناخواسته و غیرعمد اشتباهاتی هم داشته‌اند.

مدیرعامل باشگاه صنعت مس کرمان از راهیابی تیم نوین به رقابت‌های دسته دوم فوتبال کشور هم ابراز خرسندی کرد و افزود: صعود مس نوین به لیگ دسته دوم فوتبال کشور در واقع پاسخی به حرف و حدیث‌های مطرح شده در قبال عملکرد پایه‌های باشگاه مس بود.

وی ادامه داد: برخی‌ها عادت کرده‌اند همیشه به خروجی پایه‌های ما ایراد بگیرند و بگویند این تیم‌ها چه خروجی برای باشگاه و فوتبال کرمان دارند، خروجی مس نوین را دیدید، فوتبال پایه همین است و با استعدادیابی و نخبه‌پروری سر و کار دارد.

مسعودزاده تصریح کرد: این بچه‌ها ارزش و سطح فنی بالای خود را به‌نمایش گذاشته‌اند و از انگیزه‌های زیادی برای موفقیت‌های آتی برخوردار هستند، به نظر من حضور مس نوین در لیگ دسته دوم برای فوتبال کرمان به مثال یافتن حلقه گمشده‌ای بود که اکنون یافت شده است.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=1838