باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
سه‌شنبه 28 فروردین ماه 1403 ساعت 11:47:10
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

حضور مقامات ارشد باشگاه مس در تمرینات تیم ب

چهارشنبه 13 اردیبهشت ماه 1396 ساعت 11:28

مقامات ارشد باشگاه مس کرمان پیش از بازی حساس تیم مس ب برابر شهرداری فیروزآباد که می‌تواند صعود این تیم به لیگ دو را تضمین کند، در تمرینات این تیم حضور پیدا کردند.

آقای سید امجدمسعودزاده مدیر عامل باشگاه مس کرمان به همراه آقای اکبر ایرانمنش ناظر شرکت مس بر بخش ورزش با حضور در تمرینات تیم مس ب دقایقی با کادر فنی و بازیکنان این تیم نیز به صحبت پرداختند.

در این صحبت‌ها مدیرعامل باشگاه مس با تبریک و تشکر بابت نتایج بسیار عالی تیم مس ب که منجر به صعود این تیم به صدر جدول بازی‌ها شد، نفرات تیم مس ب را پشتوانه‌های فوتبال کرمان و تیم بزرگسالان مس برشمرد و تاکید کرد که همانگونه که در این فصل شاهد حضور و درخشش نفراتی از تیم امید در تیم بزرگسال بودیم، قطعا در فصول آتی نیز نفرات شایسته‌ی تیم ب فرصت حضور در تیم بزرگسالان مس را پیدا خواهند کرد تا با این تیم مراحل موفقیت خود را در فوتبال کشور را ادامه دهند.

آقای مسعودزاده در این دیدار گفت: صعود تیم مس ب به لیگ دسته دوم می‌تواند یک تحول اساسی در فوتبال کرمان و جوانان فوتبالیست شهر برای عرضه اندام بیشتر ایجاد کند و قطعا شما که باعث این افتخار شده‌اید تا همیشه تلاش‌تان مورد تحسین باقی خواهد ماند.

مدیر عامل باشگاه مس کرمان با تشکر از کادر فنی تیم مس ب از آن‌ها خواست که در این دو بازی آخر لیگ سه نیز تیم را در اوج آمادگی روانه‌ی بازی‌ها کنند تا با صدرنشینی در این دو بازی حساس، صعود تیم ب به دسته دوم کشور قطعی شود.

مقامات باشگاه مس از رایزنی‌ها برای پرداخت پاداش ویژه‌ی صعود به تیم ب خبر دادند و اینکه قطعا تلاش تمامی مجموعه‌ی این تیم با شایستگی تقدیر خواهد شد.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=1786