باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
پنج‌شنبه 9 فروردین ماه 1403 ساعت 13:30:20
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

ابراهیم‌زاده: تلاش‌مان برای صعود کافی نبوده است

سه‌شنبه 12 اردیبهشت ماه 1396 ساعت 12:01

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان در پایان بازی‌های این تیم در این فصل از رقابت‌های لیگ دسته اول کشور، تلاش تیم مس را برای صعود به لیگ برتر کافی ندانست.

منصور ابراهیم‌زاده در رابطه با بازی اکسین گفت: ما 5، 6 بازیکن آسیب‌دیده برای این بازی داشتیم و یک اخراجی که در کل 6، 7 بازیکن‌مان را برای بازی با اکسین البرز در اختیار نداشتیم اما ما یکسری جوان باانگیزه داشتیم که در این بازی از آن‌ها استفاده کردیم و اگر کمی از خودگذشتگی بیشتر در تیم بود می‌توانستیم در این بازی به گل هم برسیم.

وی در رابطه با عدم صعود تیم مس در پایان این فصل از رقابت‌های لیگ یک گفت: به هر حال حتما کوتاهی از ما بوده و تلاش‌مان کم بود که نتوانستیم به لیگ برتر صعود کنیم. یک سری استراتژی اول فصل داشتیم که بخشی از آن هم صعود به لیگ برتر بود. ما در بقیه بخش‌ها موفق بودیم اما در بخش صعود، حتما تلاش کمتر بوده یا کار درست نبوده که صعود رخ بدهد. به هر حال ایرادهایی داشتیم و به جز آن، در بازی‌های حساس و تاثیرگذار، داوران اشتباهات تاثیرگذاری داشتند. در هر صورت ما باید از نقش خودمان بهتر استفاده می‌کردیم.

سرمربی این فصل مس در رابطه با مربیگری در لیگ یک گفت: مسلما کار در لیگ یک سخت‌تر از لیگ برتر است. اکثر تیم‌ها نیروهای یکسانی دارند و انگیزه‌های مختلف. به جز این مساله، ضعف و قدرت داوری و همچنین حاشیه‌ها خیلی تاثیرگذار است اما مجموعه ما کلا از مدیریت تا کادرفنی و بازیکنان مبنای کار را روی بحث سلامت و صداقت در کار گذاشتیم و اینکه دنبال مسائل حاشیه‌ای نباشیم. 

ابراهیم‌زاده در رابطه با همکاری این فصل خود با تیم مس کرمان نیز گفت: اتفاقا خیلی خوشحالم جایی رفتم که هم در بحث امکانات خوب است و هم به تعهداتش، عمل می‌کند و استعدادهای خوبی هم دارد. وقتی تیم‌های لیگ یک را بررسی کنیم می‌بینیم تیم ما بازیکنان جوانی دارد که حتی 2 نفر از آنها در بین 10 بازیکن جوان برتر قرار گرفتند. این خودش یک موفقیت است.

او در رابطه با ادامه‌ی همکاری خود با تیم مس کرمان افزود: اینکه بمانم برمی‌گردد به دیدگاه و جلساتی که با باشگاه دارم. قرارداد من از قبل 2 ساله بوده و تمدید آن به توافق آخر فصل برمی‌گردد. من یکی از شرایط لازم را برای تمدید قرارداد دارم و بخش‌های دیگر برمی‌گردد به مذاکرات‌مان و توافق‌هایی که باید صورت بگیرد.

این مربی در رابطه با استراتژی اصلی باشگاه مس در رابطه با تیم فوتبال خود گفت: جوانگرایی استراتژی باشگاه است. استراتژی باشگاه در 4 بخش خلاصه می‌شد. 1- کم کردن هزینه‌ها، 2- جوانگرایی، 3- استفاده از نیروهای بومی که خودش باعث کم شدن هزینه‌ها می‌شود و 4- تلاش برای صعود. ما در 3 بخش اول خیلی خوب عمل کردیم اما در بخش آخر تلاش‌مان کم بود.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=1782