باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
پنج‌شنبه 6 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 15:48:10
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

مربی دوچرخه سواری مس و تیم ملی: می‌توانیم در بین برترین‌های جهان باشیم

چهارشنبه 30 فروردین ماه 1396 ساعت 10:29

مربی تیم دوچرخه‌سواری تیم مس کرمان که هدایت تیم ملی رکاب‌زنی کشورمان را نیز برعهده دارد، در رابطه با آخرین وضعیت تیم ملی کشورمان صحبت کرد.

محمد ابوحیدری سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری سرعت ایران با توجه به نتایج بدست آمده در مسابقات قهرمانی جهان پیست بیان کرد: تیم ملی سرعت ایران پتانسیل حضور در بین برترین های جهان را دارد.

ابوحیدری گفت:باتوجه به نتایجی که آسیایی ها در مسابقات قهرمانی جهان کسب کردند و سطح خوب ورزشکاران سرعت ایران، من فکر می کنم در صورتی که برنامه ریزی خوبی انجام شود و توجه ویژه ای بر روی تیم ملی سرعت از امسال تا سال المپیک شود قطعا ما خواهیم توانست که در جمع بهترین های سرعت جهان قرار گیریم و به احتمال زیاد سهمیه المپیک را در بخش سرعت کسب کنیم.

وی همچنین در خصوص آسیایی ها بیان کرد: همان طور که در نتایج هم مشاهده می شود، تیم های چین و ژاپن که مقام های اول و سوم تیم اسپرینت را در قهرمانی آسیاکسب کردند در مسابقات قهرمانی جهان موفق به حضور در بین 10 تیم برتر جهان شدند و با توجه به کسب مقام دوم توسط ملی پوشان کشورمان در قهرمانی آسیا می توان انتظار داشت در صورتی که کمی تمرکز کنیم برروی سرعتی ها، ما می توانیم هم به المپیک برویم و همچنین در بین برترین های جهان قرار بگیریم.

ابوحیدری در ادامه صحبت هایش بیان کرد: در سال گذشته تیم سرعت بزرگسالان تلاش بسیاری کرد و نتیجه آن نیز کسب مدال طلا محمد دانشورخرم در ماده یک کیلومتر(کسب جایگاه چهارم جهان در این رشته) و مدال نقره تیم اسپرینت شد.امیدوارم با برنامه ریزی منسجم و آینده نگری بتوانیم به جایگاه اصلی که ورزش ایران لیاقتش را دارد برسیم.

مربی تیم مس در رابطه با رقابت‌های فصل جدید لیگ برتر دوچرخه‌سواری کشور نیز گفت: پیش از این قرار بود مرحله‌ی اول رقابت‌ها در فروردین ماه اغاز شود که به دلیل عدم آمادگی باشگاه‌های کشور، این رقابت‌ها به ماه رمضان موکول شده است.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=1748