باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
شنبه 1 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 10:22:00
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

مربی تیم مس کرمان:بی‌انگیزگی علت اصلی شکست ما بود

سه‌شنبه 29 فروردین ماه 1396 ساعت 10:48

مربی تیم فوتبال مس کرمان بی‌انگیزگی بازیکنان تیم مس را علت اصلی باخت این تیم در تهران و برابر راه‌آهن عنوان کرد.

ولی میرزایی که در این بازی به دلیل محرومیت از روی سکو کار بازیکنان تیم مس را دنبال می‌کرد در رابطه با بازی تیم خود برابر راه‌آهن گفت: خیلی مشکل است که در این هفته‌ها، ناگهان تیم ما از نظر انگیزشی تهی و خالی شود و بتواند با این وضعیت بازهم با تمرکز کامل در زمین بازی کند.

وی افزود: تیم ما از نظر روحی و انگیزه‌ای در این بازی کاملا خالی بود ضمن اینکه بازیکنان ما، تیم راه‌آهن را هم دست‌کم گرفته بودند اما در مقابل تیم میزبان که برای سقوط نکردن می‌جنگید با تمام روحیه و انگیزه به زمین آمد و موفق شد از تک گل خود در این بازی هم مراقبت کند.

میرزایی با بیان اینکه قبل از این بازی برروی مسائل روحی و انگیزشی بازیکنان تلاش لازم شده بود گفت: ما در تمرینات قبل از این بازی تمام تلاش خود را کردیم که با استفاده از همه‌ی مسائل نگذاریم تیم بدون روحیه برای این مسابقه به زمین برود ولی بهرشکل شرایط جدول تاثیر خود را برروی تیم ما گذاشته بود.

مربی تیم مس به دو بازی آینده‌ی این تیم اشاره کرد و گفت: در بازی‌های آینده قطعا با جمع‌بندی کادر فنی از بازیکنانی در زمین استفاده می‌کنیم که انگیزه و روحیه‌ی لازم را داشته باشند. بازیکنان جوانی که می‌خواهند خود را برای فصل بعد اثبات کنند و قطعا در این دو بازی با انگیزه‌های بیشتری در زمین خودشان را نشان خواهند داد.

این مربی در رابطه با برنامه‌ی تمرینی مس در روزهای آتی گفت: تیم امروز به ریکاوری و استراحت می‌پردازد و ما از فردا کار خود را برای دو بازی بعد برابر نفت مسجد سلیمان و اکسین آغاز خواهیم کرد.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=1743