باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
چهارشنبه 5 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 14:59:48
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

سرمربی مس کرمان: مستحق باخت در این بازی نبودیم

چهارشنبه 23 فروردین ماه 1396 ساعت 10:13

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان در پایان بازی تیمش برابر خونه به خونه که به شکست این تیم انجامید اعلام کرد که تیم مس در این بازی مستحق باخت برابر حریف نبود.

منصور ابراهیم‌زاده در رابطه با این بازی گفت: از نظر فوتبالی همه‌چیز برای پیروزی ما در این بازی فراهم بود و ما با شروع خوبی که داشتیم گل هم زدیم اما در ادامه‌ی بازی شرایط برای ما سخت شد.

وی افزود: پس از مصدومیت تهامی مجبور به تغییر درجریان بازی شدیم و اگر ضربه‌ی پنالتی اول اتفاق نمی‌افتاد و ما برنده به رختکن می‌آمدیم شرایط بازی به طور کلی تغییر می‌کرد.

سرمربی مس با اشاره به نیمه‌ی دوم بازی گفت: در این نیمه نیز ما مسلط بازی را آغاز کردیم ولی با ده نفره شدن بازهم کار برای ما سخت‌تر شد و روی یک ضربه‌ی ایستگاهی گل را دریافت کردیم و به نوعی همه‌ی شرایط علیه ما در نیمه‌ی دوم اتفاق افتاد.

وی به از دست رفتن شانس صعود مس با این نتیجه اشاره کرد و گفت: باید از امروز برای سال آینده مس برنامه‌ریزی کنیم تا با تشکیل تیمی قوی‌تر شرایط صعود را از طریق فوتبالی و زمین بازی برای خودمان فراهم کنیم.

سرمربی مس در رابطه با داوری این بازی نیز گفت: من روی ضربات پنالتی بحثی ندارم اما صحبت ما شرایط کلی مدیریت داوری در این بازی‌ها بود. در مسابقه‌ی قبل داوری را گذاشتند که بیشتر به سود میزبان سوت می‌زد و در این بازی داوری را انتخاب کردند که برای نشان دادن قدرتش علیه میزبان سوت بزند! که در هر دو هفته ما متضرر شدیم.داور در حالی در این بازی پنالتی‌هایی علیه ما گرفت که در بازی قبل در رشت موارد بدتر از این را برای ما خطا و پنالتی نگرفتند و تمامی توپ‌های 50 به 50 را نیز علیه ما قضاوت کردند.

ابراهیم‌زاده با اشاره به بازی‌های آینده‌ی مس گفت: سه مسابقه‌ی دیگر باقی مانده است که در جدول تاثیر زیادی دارد و ما به احترام جدول در هر سه مسابقه با تمام وجود حاضر خواهیم شد.

وی در رابطه با وضعیت کلی تیم مس در این فصل گفت: در آخر فصل ارزیابی بهتری می‌توان از شرایط کلی تیم و مسابقات ارایه کرد اما در یک موضوع با قاطعیت می‌گویم که بچه‌های تیم ما تمام تلاش خود را به خرج دادند. ممکن است در این راه دچار اشتباه شده باشند اما هیچ یک از آن‌ها کم فروشی نکردند و تمامی تیم تلاش خود را به خرج داده بود.

وی با تائید دریافت 75 درصد از قراردادهای بازیکنان و اعضای تیم گفت: ما برای رفع مشکل گلزنی تیم در نیم فصل خواهان جذب چند بازیکن بودیم که ان‌ها ترجیح دادند با مبالغ بالاتر راهی تیم‌های دیگر شوند. من اطلاعی ندارم که آن‌ها به مبالغ مد نظر خود رسیدند و یا خیر اما در باشگاه مس پرداخت‌ها مطابق قرارداد و صحبت‌های مطرح شده انجام گرفت و در این زمینه مشکلی وجود نداشت.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=1729