باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 13:16:40
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

حاشیه‌های بازی مس وخونه به خونه/ آه هواداران مس به آسمان رفت

چهارشنبه 23 فروردین ماه 1396 ساعت 09:39

بازی مس و خونه به خونه پایان تلخی داشت و این بازی رسما حکم به ماندگاری تیم مس در لیگ یک برای یک فصل دیگر داد و امیدهای این تیم را که در نیم فصل دوم زحمت زیادی هم برای فرار گرفتن در جرگه‌ی تیم‌های صعود کننده کشیده بود را به طور کامل از کف داد.

باشگاه مس که تلاش زیادی کرده بود که جکم نتیجه‌ی نهایی بازی تیم‌های خونه به خونه و نساجی پیش از این بازی اعلام شود در این راه ناکام بود وفدراسیون فوتبال ظاهرا درصدد است فعلا این نتیجه را مسکوت بگذارد تا تکلیف باقی بازی‌های این تیم روشن شود و بعد در رابطه با آن تصمیم بگیرد که این موضوع نشان می‌دهد مدیریت بازی‌های لیگ یک حتی از سوی فدراسیون فوتبال در چه حد پرحرف وحدیث و پر ابهام است!

در حالی که داور کم تجربه‌ی بازی هفته‌ی قبل مس در رشت با تیم میهمان به شدت سختگیری می‌کرد، داور باتجربه‌تر و لیگ برتری این هفته‌ی مس گمان می‌کرد باید با میزبان سختگیر باشد تا در هر دو هفته مس با تصمیمات داوری متضرر شود! داور بازی در این مسابقه کاملا سختگیرانه دو پنالتی را علیه مس اعلام کرد و بازیکن این تیم و همچنین مربی مس را از زمین اخراج کرد تا کاملا تصمیمات مهم خود را علیه مس تنظیم کرده باشد.

تماشاگران تیم مس نیز که از قضاوت‌های این هفته‌ها به شدت کلافه شده بودند نسبت به این موضوع اعتراض شدیدی داشتند.

حسین تهامی بازیکن خوب مس که غیبت او در زمین کاملا محسوس می‌شود در دقیقه‌ی 26 بازی به مصدومیت شدیدی مواجه شد و علی‌رغم اینکه تمام تلاش خود را به خرج داد که به بازی برگردد اما شدت مصدومتیش این اجازه را به او نداد.

آرمان شهدادنژاد با پنالتی که در این بازی دفع کرد به شدت با تشویق تماشاگران همراه شد اما حیف که این شاهکار او نیز نتوانست مس را در این بازی برنده کند.

شکست تلخ مس در این بازی موجب ناراحتی شدید هواداران مس شده بود و آن‌ها از اینکه تیم مس بازهم نتوانست در این فصل هدف نهایی را برای آن‌ها برآورده کند و در چهار هفته‌ی اخیر نتایج لازم را کسب کند به شدت ناراحت و افسرده بودند.

احمد زنده‌روح در پایان بازی از شدت ناراحتی به نوعی درصدد خداحافظی با پیراهن مس برآمده بود و در این زمینه با برخی از هواداران نیز صحبت کرد که ان‌ها درصدد ارام کردن کاپیتان تیم مس برآمدند.

اشک‌های برخی از هواداران و آه و افسوس حاضرین در ورزشگاه از غروب 22 فروردین ماه یک روز بسیار تلخ ساخت و اجازه نداد بهار 96 برای هواداران مس و مردم کرمان روزهای ماندگاری شود و آن‌ها چشم به روزهای بهتر منتظر باقی ماندند.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=1728