باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 31 فروردین ماه 1403 ساعت 16:11:20
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

ابراهیم‌زاده: همه از خود گذشتگی می‌کنیم تا مس به حق خود برسد

جمعه 11 فروردین ماه 1396 ساعت 13:46

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان کسب سه امتیاز را در بازی‌های آتی این تیم در لیگ یک الویت اول تیم خود برشمرد و بر از خودگذشتگی تمامی تیم برای این امر تاکید کرد.

منصور ابراهیم‌زاده پس از پیروزی تیم مس برابر آلومینیوم اراک گفت: در ابتدا جا دارد از مردم و هوادارانمان که از تعطیلی خودشان گذشتند و امروز به ورزشگاه آمدند تشکر کنم و یک‌بار دیگر برای آن‌ها در سال جدید آرزوی موفقیت کنم.

وی افزود:تیم آلومینیوم با نتیجه‌های خوبی که در بازی‌های گذشته‌اش کسب کرده بود نشان می‌داد که تیم کاربلدی است و بازی محکم و درگیرانه و ارسال توپ‌های بلند را خیلی خوب انجام می‌دهد ولی در مقابل ما نقاط ضعف وقوت این تیم را شناسایی کرده بودیم و با تمریناتی که انجام داده بودیم و همتی که بازیکنان ما در تمرینات نشان دادند، در زمین بازی به خواسته‌هایمان رسیدیم و اجازه ندادیم که حریف برنامه‌های خود را در زمین پیاده کند.

ابراهیم‌زاده با بیان اینکه تیم او موقعیت برای افزایش گل‌های زده را نیز داشت افزود: ما در 25دقیقه‌ی اول بازی به آنچه که می‌خواستیم رسیدیم و پس از آن بیشتر به دنبال کنترل بازی بودیم چراکه در لیگ یک و در این هفته‌های حساس آنچه بسیار مهم است کسب سه امتیاز بازی می‌باشد. در حال حاضر شاید بازی زیبا در الویت‌های بعدی قرار داشته باشد و ما بیشتر برروی پیروزی تاکید داریم و سعی می‌کنیم با به ثمر رساندن گل و کنترل بازی به شیوه‌ای اصولی امتیازات کامل را نیز در هفته‌های آتی کسب کنیم.

سرمربی مس به ازخودگذشتگی تمام عیار در تیمش اشاره می‌کند و می‌گوید: تمامی تیم ما به دنبال همین هدف و کسب سه امتیاز است و شما دیدید که این موضوع در جریان بازی کاملا مشهود بود و در چند صحنه در حالی که بازیکنان ما خودشان موقعیت گلزنی و یا حرکت انفرادی را داشتند به دلیل همین حس از خودگذشتگی ترجیح می‌دادند که به یکدیگر پاس دهند و این مسئله برای من بسیار مهم بود.

ابراهیم‌زاده با اشاره به حساسیت‌ هفته‌های پیش رو گفت: طبیعی است که این حساسیت برروی بحث فنی تیم اثرگذار شود اما تمامی بازیکنان ما و مجموعه‌ی تیم مس با همین از خودگذشتگی با تمرکز کامل پنج بازی پیش رو را برگزار می‌کنند تا مس کرمان را به جایگاه واقعی خود در جدول برسانند.

وی در رابطه با حرکت اسماعیل کیانی بعد از تعویض خود گفت: من به سرعت این ماجرا را پیگیری کردم و مشخص شد که حرکت کیانی به دلیل ناراحتی از دو موقعیت خوبی بود که از دست داده است و او اصلا به تعویض خود اعتراضی نداشت بلکه از اینکه نتوانسته بود موقعیت عالی خود را تبدیل به گل کند وبه تیم سابقش گل بزند ناراحت بود و در این مورد توضیح لازم را به ما داد.

سرمربی مس درمورد اعتراض خود به داور که در ابتدای بازی نیز صورت گرفت گفت: آقای حیدرپناه داور بازی ما با مسجد سلیمان نیز بود که در یک صحنه اوت اشتباهی اعلام کرد که همان توپ وارد دروازه‌ی ما شد. در ابتدای این بازی نیز دقیقا همان اشتباه را مرتکب شد و من از او خواستم که با تمرکز بیشتری بازی امروز را قضاوت کند.

ابراهیم‌زاده به بازی هفته‌ی آینده‌ی تیم خود برابر سپیدرود اشاره می‌کند و می‌گوید: مطمئن باشید در رشت ما راحت‌تر از حریف بازی می‌کنیم چراکه ان‌ها استرس بیشتری دارند و ما هستیم که می‌توانیم در زمین حریف تسلط بیشتری داشته باشیم و در این بازی سرنوشت‌ساز با تمام توان و قدرت راهی میدان می‌شویم.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=1699