باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
سه‌شنبه 11 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 17:41:25
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

گام حساس مس ب در آغاز 96

چهارشنبه 9 فروردین ماه 1396 ساعت 09:39

در روزی که بسیاری از حواس‌های فوتبال دوستان و هواداران کرمان و تیم مس معطوف بازی حساس مس برابر آلومینیوم اراک در لیگ دسته اول کشور می‌باشد، تیم مس ب نیز در کرمان رقابت بسیار حساسی دارد.

تیم فوتبال مس ب در اولین بازی خود در سال 1396 و در رقابت‌های لیگ دسته سوم کشور، در هفته‌ی یازدهم این رقابت‌ها در کرمان میزبان تیم ملی حفاری اهواز می‌باشد.

این بازی روز پنجشنبه دهم فروردین ماه در ورزشگاه سلیمی‌کیا کرمان و از ساعت 15 آغاز خواهد شد تا دو تیم بازی حساسی را برابر یکدیگر برگزار کنند.

حساسیت این بازی از آن حیث می‌باشد که دو تیم چسبیده بهم در جدول قرار دارند و مسی‌های ب همینک با 16 امتیاز در رده‌ی سوم و تیم حفاری اهواز با 15 امتیاز در رده‌ی چهارم است.

هر دو تیم به خوبی می‌دانند که با از دست دادن امتیاز در این بازی، راه رسیدن خود به جمع دو تیم بالای جدول را به شدت سخت می‌کنند و از همین رو به این دیدار به چشم یک فینال تمام عیار نگاه می‌کنند.

شاگردان احمد نخعی که در ده بازی قبلی خود چهار برد، چهار تساوی و دو شکست را در کارنامه ثبت کرده‌اند، در بازی رفت برابر این تیم اهوازی به تساوی یک بر یک رسیدند و در این بازی خانگی به دنبال کسب هر سه امتیاز بازی می‌باشند.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=1696