باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
پنج‌شنبه 9 فروردین ماه 1403 ساعت 14:27:04
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

پیام تبریک مدیر عامل محترم باشگاه مس به مناسبت عید نوروز

شنبه 28 اسفند ماه 1395 ساعت 10:19

مدیر عامل باشگاه صنعت مس کرمان جناب آقای سیدامجد مسعودزاده در پیامی سال نو شمسی را به همگان تبریک و شادباش گفت. در این پیام آمده است:

بسمه تعالی

در آستانه تولد بادسعادت بانوی دو عالم اسلام و عید نوروز باستانی با صمیمانه ترین تبریکات از جانب خود و تمامی پرسنل باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان، شادترین آرزوها و تبریکات را برای همه عزیزان در این عید در عید داریم.

در سال گذشته تمامی مجموعه باشگاه مس کرمان تلاش و همت خود را به خرج داد تا با توجه به شرایط و امکانات موجود بهترین نتایج را برای ورزش استان رقم بزند.

در این زمینه جا دارد پیش از هرچیز تشکر ویژه ای از مدیریت ارشد شرکت صنایع ملی مس ایران جناب مهندس مرادعلیزاده داشته باشم که بر اساس توان و شرایط اعلامی این شرکت،حمایت از ورزش را به صورت کامل به جا آوردند همچنین از زحمات و حمایت های جناب مهندس دلاوری یاد کنم که حضور ایشان نعمتی در عرصه فرهنگ و ورزش شرکت مس در سال های اخیر بوده است. و تشکر لازم را داشته باشم از جناب مهندس اخلاقی رئیس هیات مدیره‌ی باشگاه مس و دیگر اعضای هیات مدیره‌ی باشگاه که برای سربلندی باشگاه همه گونه حمایت و همراهی لازم را در سال گذشته به عمل آوردند.

در این پایان سال  باید تشکر ویژه ای از هواداران خونگرم تیم های باشگاه مس داشته باشم که در سال 95 با تعصب و فرهنگ بالای خود حامی تمامی تیم های باشگاه بودند و امیدوارم در سال 96 بهترین اتفاقات و شادترین روزها برای آن ها رقم بخورد.

همچنین جا دارد از کلیه ورزشکاران و مربیان و تمامی زحمت کشان تیم های مختلف باشگاه مس در سال گذشته تشکر داشته باشم و این عید سعید را به همه عزیزان شاد باش بگویم.

بی شک اداره تمامی تیم های باشگاه بزرگ مس کرمان بدون نظام اداری منظم و زحمتکش آن امکان پذیر نبود که در همینجا خدا قوت بزرگ به پرسنل اداری باشگاه مس و کارمندان باشگاه می گویم و این امید را دارم که خانواده باشگاه مس در سال آینده نیز دوشادوش هم به فکر ثبت بهترین عملکرد باشد.

بی شک تلاش تمامی مجموعه باشگاه مس در سال پیش رو نیز موفقیت و کسب افتخار برای استان از حوزه ورزش است و این امید را داریم که با دعای خیر همه عزیزان در شروع سال 96 با همت عوامل تیم فوتبال مس روزهای بهاری شادی را آغاز نماییم.

در پایان آرزو می کنم که در سال پیش رو تمامی مردم کرمان و ایران عزیز سالی شاد و همراه با موفقیت های پی در پی را تجربه کنند و در کمال سلامت و صحت سال پیش رو را با روزهایی خاطره انگیز و شاد به پایان برسانند.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=1680