باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
شنبه 8 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 00:02:59
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

نحوه عضویت و لغو در سامانه پیام کوتاه هواداران مس

سه‌شنبه 10 اسفند ماه 1395 ساعت 14:38

ضمن تشکر و قدردانی از هواداران باغیرت و متعصب باشگاه مس کرمان که از ته دل حمایت‌های مادی و معنوی خود را از تیم‌های باشگاه مس به خصوص تیم فوتبال مس کرمان در رقابت‌های لیگ یک نشان دادند، باشگاه مس کرمان نیز دست این سرمایه‌های واقعی خود را به گرمی می‌فشارد و کمال تشکر را از همراهی آن‌ها ابراز می‌دارد.

هواداران مس همانگونه که حماسه حضور خود در بازی با ملوان در ورزشگاه باهنر کرمان را ثابت کردند، مدتی است از طریق سامانه‌ی هواداران مس نیز حمایت‌های مادی خود را نیز به باشگاه مس عنایت می‌کنند که نتیجه‌ی همین حمایت‌ها پیروزی‌ها و نتایج درخشان تیم‌های مختلف باشگاه مس بوده است.

اما در رابطه با عضویت و یا لغو عضویت از این سامانه توجه به نکات زیر مهم و الزامی است:

ـ هوادارانی که مایل به عضویت در سامانه هواداری مس و بهره‌مندی از امکانات آن از جمله ارسال اخبار به صورت پیامکی و شرکت در قرعه‌کشی جوایز ارزنده هستند عدد 34 را به شماره 309134 پیامک نمایند.

ـ با ارسال این پیامک روزانه مبلغ 200 تومان از ارسال کننده دریافت می‌شود که برروی قبوض تلفن همراه دریافت می‌گردد.

ـ برای انصراف و یا لغو عضویت فقط کافی است کلمه off و یا خاموش را به شماره 309134 ارسال نمائید که با انجام این کار به طور قطعی هزینه‌ای دیگر دریافت نخواهد شد.

ـ در صورت هرگونه مشکل در عضویت و یا لغو عضویت در این سامانه با شماره ٠٩١٩٨٢٤٤٢٢٥ که به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی است تماس حاصل فرمائید.

از این همراهی عظیم و اعتماد بی نظیر مردم ورزش دوست دیار کریمان و حمایت از تیم محبوب خود سپاسگذاریم.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=1619