باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
پنج‌شنبه 13 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 19:41:50
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

مس کرمان 0-0 ملوان انزلی/تساوی به سود بالانشینان

دوشنبه 2 اسفند ماه 1395 ساعت 19:36

دو تیم مس و ملوان در حالی حساس‌ترین بازی هفته را برابر هم برگزار کردند که تساوی بدون گل این بازی، بیشتر از دو تیم سایر تیم‌های بالای جدول را شادمان کرد.

هفته‌ی بیست و پنجم رقابت‌های لیگ دسته اول/ دوشنبه 2 اسفند 1395/ورزشگاه باهنر

تماشاگر: 7 هزار نفر

داور: حسین زرگر، جواد فلاح، حمزه سلیمی

اخطار: مهدی دغاغله، حامد محمودی(مس) حسین شنانی(ملوان)

مس کرمان: آرمان شهدادنژاد -بهنام داداش وند -مجید ایوبی -احمد زنده روح -مهدی دغاغله (اسماعیل کیانی64) -احسان پورشیخعلی(کیانوش میرزایی56) -مهدی تیکدری(حامد محمودی 90) -حسین تهامی -وحید اسماعیل بیگی -علیرضا ابراهیمی -علی فرهنگ

ملوان انزلی: ایمان صادقی- صائب محبی-احمد آهی-حامد نور محمدی-مهیار زحمتکش-حسین شیبانی( علیرضا مصطفایی 65)-سعد یوسف زاده-محمد آبشک-یاسر وکیلی(صادق صادقی 85) -رضا اعتمادی-شاهین ثاقبی(رضا جعفری‌پور80)

دو تیم در حالی به مصاف یکدیگر رفتند که به خوبی می‌دانستند سه امتیاز این بازی پل خوشبختی آن‌ها به صدر جدول است.

‌در روزی که هواداران مس استقبال فوق‌العاده‌ای از این بازی انجام داده بودند و بیش از همیشه ورزشگاه باهنر را به تصرف خود در آورده بودند، مسی‌های کرمان به عنوان میزبان بازی طبیعی بود که برای گذر از این پل مشتاق‌تر باشد و از همین رو از شروع بازی تسلط خود را بر زمین نشان داد و بیشتر در زمین ملوان حضور پیدا می‌کرد.

مس بیشتر در صدد بود از حرکت کناره‌ها به دروازه‌ی حریف برسد و در 15 دقیقه‌ی ابتدایی چند موقعیت خوب گلزنی را از حرکات سریع بازیکنان کناری خود به خصوص در سمت راست زمین خود طرح‌ریزی کرد.

در مقابل تیم ملوان نیز درصددبود برروی ضد حملات دروازه‌ی مس را تهدید کند که این تیم نیز در نیمه‌ی اول دوموقعیت خوب گلزنی را کسب کرد.

جدی‌ترین موقعیت گل بازی در نیمه‌ی اول ضربه‌ی احمد زنده‌روح بود که در دقیقه‌ی 15 و از رویارسال کناره‌ها با اختلاف بسیار اندک به اوت رفت.

در دقیقه‌ی 20 بازی نیز ایمان صادقی شوت تیکدری را مهار کرد تا دست مسی‌ها از رسیدن به گل دور بماند.

بهرشکل با وجود اینکه برتری مس در نیمه‌ی اول مشخص بود دو تیم به گلی دست پیدا نکردند تا با تساوی به رختکن بروند.

نیمه‌ی دوم همبا حملات تیم مس آغاز شد اما در 45 دقیقه‌ی دوم ضد حملات ملوان خطرناک‌تر شد و در دقایق 56 و 58 این تیم دوموقعیت گل عالی داشت اما دروازه‌ی مس برروی این ضد حملات خطرناک بسته ماند.

بعد از این دو موقعیت مس جانب احتیاط را هم در دستور کار قرار داد ولی با این حال فشار حملات تیم مس مشخص بود اما تجمع بازیکنان ملوان در زمین و محوطه‌ی خودی این اجازه را به بازیکنان مس نمی‌داد که به راحتی ضربات آخر را به دروازه‌ی ملوان شلیک کنند.

کیانوش میرزایی در دقیقه‌ی 80 با بدشانسی محض موقعیت گل خود را از دست داد تا حملات مس در نیمه‌ی دوم نیز ثمری نداشته باشد و در نهایت در روزی که مس استحقاق زدن یک گل را داشت دو تیم بدون گل به کار خود پایان دهند.

این تساوی موجب شد که هر دو تیم یک رده در جدول پائین بیایند و مس در رده‌ی چهارم و ملوان در رده‌ی سوم چشم به بازی‌های هفته‌های آینده داشته باشند.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=1602