باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 14 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 11:53:08
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

هواداران مس حمایت تا صعود/موج نارنجی ملوانان را خواهد برد

شنبه 30 بهمن ماه 1395 ساعت 12:03

هواداران مس حالا آنقدر نسبت به تیم خود دلگرم هستند که برای دیدن بازی‌های تیم‌شان لحظه‌شماری می‌کنند... آن‌ها آنقدر به سربازان تیم خود ایمان دارند که برای دیدن تلاش‌شان چشم‌های خود را منتظر نگه دارند و با فریادهایشان آن‌ها را همراهی کنند.

هواداران مس به خوبی می‌دانند که در کنار بازیکنان این تیم در این روزهای سرنوشت‌ساز تا چه حد کارشان سخت و نفس‌گیر است و درست به اندازه‌ی همین روزهای بزرگ سرنوشت‌ساز، نفس گرم آن‌ها را برروی سکوها طلب خواهد کرد.

همانطور که همه‌ی بازیکنان مس این روزها دست در دست هم می‌گذارند تا با آخرین تلاش برای موفقیت تیم بجنگند، هواداران مس در کوچه و خیابان شهر نیز مردم کرمان را دعوت به چالشی از جنس اتحاد می‌کنند تا روز دوشنبه دوم اسفند پرچم کرمان یک‌بار دیگر رنگ نارنجی مس بگیرد.

مردم کرمان دست در دست هواداران دو آتشه‌ی مس، روز دوشنبه می‌خواهند موجی از رنگ نارنجی درست کنند تا ملوانان بندر انزلی را با خود ببرد... موجی که کشتی مقتدر این روزهای مس را روی دست هواداران به صدر جدول برساند و ساحل لیگ برتر را از دور برای آن‌ها بیشتر نمایان کند.

این اتفاق فقط برروی دست‌هایی درست می‌شود که روز دوشنبه در ورزشگاه باهنر کرمان موج نارنجی را برپا می‌کند و با فریادهایی رسا جهت درست را در زمین به بازیکنان و سربازان خط مقدم این کشتی نشان می‌دهد.

روز دوشنبه مس نماد تمام کرمان است... همه‌ی گوش‌ها و همه‌ی چشم‌ها این خط موج نارنجی را دنبال می‌کند تا آن مقصدی داشته باشد به موازات لبخند و شادی بهارانه یک شهر...

‌دست من و تو این موج را به راه می‌اندازد و پایان این موج نارنجی شادی مشترکی است که از ورزشگاه باهنر به همه شهر سرک خواهد کشید....پس همراه شو عزیز...

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=1595