باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
شنبه 1 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 06:17:42
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

صحبت‌های بازیکنان مس بعد از بازی با مس رفسنجان

چهارشنبه 27 بهمن ماه 1395 ساعت 10:28

بازیکنان مس کرمان بعد از تساوی مقابل مس رفسنجان در گفتگو با "مس دوازده" چندان از نتیجه به دست آمده راضی نبودند اما در عین حال نگاهی امیدوارانه به بازی های آتی دارند.

مجید ایوبی: بازی خوبی بود. در نیمه اول نمایش بهتری نسبت به نیمه دوم داشتیم. مس رفسنجان بازی مستقیم را در دستور کار داشت و به دنبال استفاده از توپ های سوم بود. در مجموع یک امتیاز بیرون از خانه نتیجه بدی نبود و ما هنوز در کورس قرار داریم. باید بازی های خانگی را ببریم و در نهایت صعود کنیم.

وحید اسماعیل بیگی: بازی خارج از خانه بود و مس رفسنجان فشار زیادی ایجاد کرد اما تیم ما دفاع مناسبی انجام داد. از نتیجه راضی نبودیم و مس کرمان در تمام بازی ها برای برد به زمین می رود اما در هر صورت بهتر از باخت بود.

اسماعیل کیانی: بچه ها خوب بازی کردند و اگر در برخی صحنه ها دقت لازم را انجام می دادیم به گل می رسیدیم. این یک امتیاز برای ما حکم سه امتیاز در خارج از خانه داشت و امیدوارم ملوان را ببریم.

احمد زنده روح: حقیقتا در هیچ زمینه ای خوب نبودیم و تنها خوب دفاع کردیم اما در روزی هم که بد بودیم یک امتیاز گرفتیم و می تواند به روند تیم کمک کند. یک تیم همیشه نمی تواند خوب باشد و روز بد هم دارد. خوشبختانه سایر نتایج هم تا حدودی به نفع ما رقم خورد. انشاالله با تدابیر کادرفنی هفته به هفته بهتر خواهیم شد و این را هم اضافه کنم که هیچکدام از بازیکنان در رختکن از نحوه عملکردشان راضی نبودند اما سعی می کنیم بهتر شویم.

وی افزود: برای برد به رفسنجان آمده بودیم و شرایط جدول این اجازه را نمی دهد که برای مساوی بازی کنیم اما یک امتیاز را هم غنیمت می شماریم.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=1585