باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
چهارشنبه 5 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 12:54:35
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

مربی تنیس روی میز دختران مس: برای قهرمانی تلاش می‌کنیم

سه‌شنبه 26 بهمن ماه 1395 ساعت 11:31

تیم تنیس روی میز دختران مس کرمان در دور رفت رقابت‌های لیگ برتر کشور، بعد از تیم ذوب‌آهن اصفهان در رده‌ی دوم قرار گرفت تا حالا خود را آماده‌ی شرکت در دور برگشت این بازی‌ها کند.

خانم معصومه ارژنگ سرمربی این تیم در رابطه با دور رفت بازی‌ها گفت: حضور چهره‌های جوان و ناشناخته در تیم‌های بانوان تنیس روی میز لیگ برتر سبب شده بود که شناخت بازیکنان از یکدیگر کم باشد و همین موجب می‌گشت که بازی‌ها به شدت مشکل شود.

وی افزود: تیم ما نیز متشکل از بازیکنان جوان و آینده‌داری است که با تمام توان و انگیزه بازی‌ها را آغاز کردند و در تمامی رقابت‌های دور رفت درصدد بودند تمام توان خود را نشان دهند و با اقتدار پیروزی کسب کنند.

مربی تیم دختران مس که از 5 بازی خود 4 برد و یک شکست در کارنامه ثبت کرد گفت: در چهار بازی کاملا برتر بودیم و با امتیازهای عالی به پیروزی رسیدیم اما برابر تیم ذوب‌آهن که میزبان بازی‌ها بود و به نوعی فینال دور رفت نیز محسوب می‌شد با شکست مواجه شدیم.

ارژنگ ادامه داد: ذوب‌آهن از نفرات ملی‌پوش زیادی تشکیل شده بود و از شرایط میزبانی نیز نهایت استفاده را برد اما در این مسابقه نیز بازیکنان تیم مس با غیرت تمام جنگیدند و شگفتی بزرگ بازی‌های دور رفت نیز در همین بازی رقم خورد که مهشید صامت بازیکن تیم مس موفق شد نفر اول ایران یعنی ندا شهسواری را شکست دهد. ضمن اینکه ناجی تیم ذوب‌آهن در این بازی برای پیروزی برابر مس مهشید اشتری بود که فصل قبل در همین تیم مس کرمان بازی می‌کرد.

مربی دختران تنیسور مس در رابطه با بازی‌های دور برگشت گفت: این مسابقات در روزهای پنجم و ششم اسفند در تهران برگزار خواهد شد و ما سعی می‌کنیم که در بازی های این دور به صدر جدول حمله کنیم و با صدرنشینی به پلی‌آف برویم.

وی افزود: ما تیم بسیار خوب و شایسته‌ای داریم که حتی می‌تواند به قهرمانی فکر کند و بازهم در بازی‌های آتی با تمام وجود پشت میز رقابت قرار خواهد گرفت.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=1584