باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
شنبه 1 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 08:06:52
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

مدال نقره کاپ آسیایی برگردن رکاب‌زن ملی‌پوش مس

شنبه 23 بهمن ماه 1395 ساعت 10:56

دوجرخه‌سوار شایسته‌ی مس کرمان مدال نقره‌ی رقابت‌های کاپ آسیایی دوچرخه‌سواری در کشور هند را بر گردن انداخت.

علی علی‌عسگری دوچرخه‌سوار ملی‌پوش تیم مس در ماده‌ی اسپرینت تیمی موفق شد به همراه محمد دانشور و حسینعلی‌ورپشتی با قرار گرفتن برروی سکوی دوم این رقابت‌ها یک مدال خوش‌رنگ را برای کشورمان کسب کند.

‌دوچرخه‌سوار تیم مس در رابطه با کسب این مدال با ارزش خود گفت: کسب این مدال در روز اول به ما کمک کرد تا بتوانیم با انگیزه و تلاش بیشتر ادامه رقابت‌هایمان را پیگیری کنیم و این مسابقه محکی بود برای بازی‌های آسیایی که ان‌شاءالله بتوانیم آنجا مدال طلا را بگیریم. آخرین مدالی که ما در ماده تیم اسپیرینت گرفته بودیم مربوط به سال 2012 بود و توانستیم دوباره در این ماده صاحب مدال شویم.

علی‌عسگری ادامه داد: در ابتدای مسابقه یک مقدار به مشکل برخوردیم. ما دو دفعه استارت زدیم و دفعه دوم من که نفر اول بودم در دستگاه گیر کردم به همین دلیل یک مقدار در ابتدا زمان‌مان خراب شد اما مربیان و بچه‌ها در این مدت خیلی تلاش کردند و خوشحالم که حداقل توانستند جواب زحمات‌شان را بگیرند.

او با اشاره به پیشرفت ایران در ماده تیم اسپیرینت گفت: ما چندین ماه با مربی ایرانی تمرین کردیم. در حالی که پیست چوبی در ایران نداشتیم اما توانستیم پیشرفت داشته باشیم و در حالی که همیشه در پیست چوبی بدترین نتیجه‌ها را می‌گرفتیم امسال در اولین روز مسابقه‌ها موفق شدیم یک مدال نقره به دست آوریم.

نکته‌ی حائز اهمیت دیگر این مسابقات برای باشگاه مس اینکه هدایت این تیم نیز بر عهده‌ی محمد ابوحیدری مربی تیم دوچرخه‌سواری مس کرمان بود.

تیم ملی دوچرخه سواری ایران با کسب پنج مدال طلا و نقره به کار خود در رقابتهای قهرمانی آسیا در کشور هندوستان پایان داد.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=1569