باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
سه‌شنبه 11 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 19:30:56
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

صعود فوق‌العاده امیدها به رده سوم/پایان‌کار نوجوانان در رده چهارم/نونهالان پشت سد نیمه‌نهایی

شنبه 23 بهمن ماه 1395 ساعت 09:56

رقابت‌های فوتبال تیم‌های پایه مس در رده‌های سنی مختلف انجام شد و تیم‌های باشگاه مس به مصاف رقبای خود رفتند.

صعود فوق‌العاده امیدهای مس به رده‌ی سوم

تیم فوتبال امیدهای مس کرمان با تداوم نتایج خوب خوددر هفته‌های اخیر در یک جهش فوق‌العاده به رده‌ی سوم رقابت‌های لیگ برتر کشور رسید.

امیدهای مس که در هفته‌ی سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه سلیمی‌کیا کرمان میزبان تیم امید ملوان انزلی بودند موفق شدند سومین پیروزی پیاپی خود را نیز جشن بگیرند تا با این سه امتیاز به رده‌ی سوم جدول برسند.

شاگردان آقای عسگری در این بازی با تک گل رضا محمدی که به زیبایی هرچه تمام‌تر در نیمه‌ی اول و برروی یک ضربه‌ی آزاد به دست آمد، سه امتیاز این بازی را به حساب خود ریختند.

بدین ترتیب امیدهای مس از 13 بازی خود 21 امتیازی شدند و بعد از تیم‌های خونه به خونه و فولاد خوزستان در رده‌ی سوم جدول قرار گرفتند.

این تیم بازی هفته‌ی آینده‌ی خود را روز چهارشنبه 27 بهمن ماه در قم و برابر تیم صبا این شهر برگزار خواهد کرد.

پایان کار نوجوانان مس کرمان در رده‌ی چهارمی گروه

تیم نوجوانان مس کرمان با کسب یک پیروزی خانگی به رقابت‌های این فصل خود در لیگ برتر نوجوانان کشور پایان داد.

در هفته‌ی یازدهم رقابت‌های لیگ برتر نوجوانان کشور، مس در ورزشگاه سلیمی‌کیا میزبان تیم نوجوانان البدر بندر کنگ بود که موفق شد با نتیجه‌ی 3بر2 از سد حریف خود بگذرد.

شاگردان آقای یگانه در نیمه‌ی اول سه بار دروازه‌ی تیم کنگ را توسط علی ایزدی، آرمان مهدی‌پور و مهدی هدایتی باز کردند.

با این سه امتیاز تیم نونهالان مس 13 امتیازی شد و با قرار گرفتن در رده‌ی چهارم جدول گروه خود جواز صعود به دور بعد بازی‌ها را کسب نکرد و پس از تیم‌های ذوب‌آهن، سپاهان و سپاسی و بالاتر از تیم‌های البدر، مس رفسنجان و شهرداری بندرعباس به بازی‌های خود پایان می‌دهد. از این گروه دو تیم به دور بعد بازی‌ها صعود می‌کردند.

با توجه به اینکه بازی هفته‌ی آخر نوجوانان مس در شیراز و برابر تیم سپاسی کاملا جنبه‌ی تشریفاتی دارد و در جایگاه دو تیم و سایر تیم‌های گروه نیز تاثیری ندارد، این بازی برگزار نخواهد شد.

نونهالان مس از رسیدن به نیمه‌نهایی باز ماندند

تیم فوتبال شایسته‌ی نونهالان مس کرمان نیز در دور دوم رقابت‌های لیگ برتر نونهالان کشور به کار خود پایان داد و نتوانست جواز صعود به دور نیمه‌نهایی این رقابت‌ها را کسب کند.

در روز آخر دور دوم رقابت‌های لیگ برتر نونهالان کشور، با توجه به شکست تیم مهدیه تبریز از شهرداری رشت، نونهالان مس برای رسیدن به رده‌ی دوم جدول گروه و کسب جواز صعود به دور نهایی رقابت‌ها، نیاز به کسب پیروزی برابر فولاد خوزستان که میزبانی این مرحله را عهده‌دار بود، داشتند.

علی‌رغم بازی خوب نونهالان مس اما تیم گردن کلفت فولاد اجازه نداد که حملات نونهالان مس به ثمر بنشیند و در نهایت با تساوی بدون گل بازی، نونهالان مس از رسیدن به جمع چهار تیم پایانی بازی‌ها بازماندند.

همانطور که پیش از این نیز اعلام شده بود، میزبانی بازی‌ها در این مرحله اصلا در حدواندازه‌های خود نبود ضمن اینکه قد و هیکل بازیکنان تیم‌ها نیز در شرایط مساوی قرار نداشت و این موضوعی است که البته همیشه در مسابقات رده‌های سنی به خصوص نونهالان مطرح بوده است.

بدین‌ترتیب تیم شایسته‌ی محمد کهندل که با اقتدار راهی دور دوم بازی‌ها شده بود، به رقابت‌های خود در این فصل از مسابقات لیگ برتر نونهالان کشور پایان داد.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=1567