باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
پنج‌شنبه 30 فروردین ماه 1403 ساعت 05:39:23
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

پیام تبریک و تشکر مدیران ارشد شرکت مس بابت نتایج اخیر تیم‌های مس کرمان

چهارشنبه 20 بهمن ماه 1395 ساعت 13:01

مدیران ارشد شرکت صنایع ملی مس ایران و همچنین رئیس هیات مدیره باشگاه مس کرمان در پیامی از نتایج اخیر تیم‌های باشگاه مس کرمان و در راس آن تیم فوتبال مس تمجید نمودند و بر تداوم این نتایج تاکید کردند.

جناب آقای  احمد مرادعلیزاده ریاست محترم شرکت صنایع ملی مس به همراه آقای مرتضی دلاوری مشاور محترم مدیر عامل صنایع مس و دبیر اجرایی کمیته‌ی فرهنگ و ورزش شرکت ملی صنایع مس و آقای حمید اخلاقی رئیس هیات مدیره باشگاه مس در پیام خود این نتیجه‌ها را حاصل تلاش و فعل خواستن ورزشکاران با پیراهن تیم‌های مس دانستند.

در این پیام می‌خوانیم: در بهار انقلاب نتایج تیم‌های ورزشی باشگاه مس کرمان و در راس آن تیم فوتبال مس موجب شادی دل‌های مردم کرمان در روزهای اخیر شده است که این شادی و هیجان مردم به واسطه‌ی این نتایج افتخاری بزرگ برای نام مس می‌باشد.

بی‌شک با حمایت شرکت مس و تمامی نهادهایی که در این زمینه می‌توانند کمک رسان ورزش مس باشند و سعی و تلاش بی‌پایان ورزشکاران باشگاه‌های مختلف مس از جمله باشگاه صنعت مس کرمان، این نتایج باید تا حصول موفقیت نهایی ادامه پیدا کند تا شور و هیجان در بین مردم و جوانان برومند ما برقرار باشد.

با نتایج خوبی که تیم فوتبال مس کرمان در رقابت‌های اخیر لیگ یک کسب کرد و همچنین نتایج خوب دیگر تیم‌های این باشگاه در رشته‌هایی مثل دوچرخه‌سواری و تیراندازی بانوان که با کسب افتخارات کشوری همراه بود و همچنین نتایج خوبی که سایر تیم‌ها در رشته‌هایی چون هندبال، بسکتبال و فوتبال پایه این باشگاه کسب می‌کنند، بی‌شک ورزش مس و همه‌ی اهالی ورزش کرمان با دلی گرم‌تر نتایج ورزشکاران خود را دنبال می‌کند.

جا دارد ضمن خسته نباشید و خدا قوت به همه‌ی عوامل فعال در این تیم‌ها و باشگاه مس از جمله هواداران وفادار تیم‌های مس و رسانه‌های بیدار و تمامی متولیان ورزش کرمان، باردیگر تاکید نمائیم که با همت، تلاش و پشتکار و با اتحادی که در بدنه ورزش مس وجود دارد، باید نتایج خوب همه‌ی تیم‌ها از جمله تیم فوتبال مس ادامه‌دار و پردامنه باشد.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=1565