باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
یکشنبه 30 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 05:55:44
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

پنجشنبه داغ فوتبالی مس در ورزشگاه سلیمی‌کیا

چهارشنبه 20 بهمن ماه 1395 ساعت 11:55

در اتفاقی جالب توجه و نادر، روز پنجشنبه 21 بهمن سه تیم فوتبال مس کرمان به صورت متوالی در ورزشگاه سلیمی‌کیا به میدان می‌روند تا برابر حریفان خود بازی کنند.

با برنامه‌ریزی عجیب و غریب فدراسیون فوتبال تیم نوجوانان مس از ساعت 10 صبح در این ورزشگاه به میدان می‌رود و از ساعت 12 تیم امیدهای مس به مصاف رقیبش می‌رود و در نهایت تیم مس ب نیز از ساعت 14 در همین ورزشگاه بازی خواهد کرد!!

حضور سه تیم فوتبال مس در یک روز در ورزشگاه سلیمی‌کیا سبب می‌شود که پنجشنبه‌‌ی داغ فوتبالی مسی برپا شود.

از سری مسابقات لیگ برتر نوجوانان کشور، تیم مس کرمان پس از یک هفته استراحت، روز پنجشنبه 21 بهمن و از ساعت 10 صبح در ورزشگاه سلیمی‌کیا میزبان تیم نوجوانان البدر بندر کنگ می‌باشد.

در حال حاضر نوجوانان مس با 10 امتیاز در رده‌ی پنجم جدول گروه خود هستند و تیم البدر نیز با 12 امتیاز در رده‌ی چهارم جای دارد.

تیم فوتبال امید مس کرمان نیز در ادامه‌ی بازی های لیگ برتر، در هفته‌ی سیزدهم میزبان تیم ملوان انزلی می‌باشد.

این بازی از ساعت 12 ظهر فردا در ورزشگاه سلیمی‌کیا برگزار می‌شود و امیدهای مس که با 18 امتیاز در رده‌ی پنجم جدول هستند، به دنبال کسب سه امتیاز خانگی برابر ملوان 20 امتیازی هستند که در رده‌ی دوم جدول جای دارد.

و در نهایت در حساس‌ترین بازی این هفته‌ی رقابت‌های لیگ دسته سوم کشور، دو تیم مدعی مس ب و شهرداری بم از ساعت 14 روز پنحشنبه در ورزشگاه سلیمی‌کیا به مصاف یکدیگر می‌روند.

حساسیت این بازی به این دلیل است که تیم مس ب با هشت امتیاز در رده‌ی دوم جدول گروه خود در تعقیب تیم شهرداری بم 10 امتیازی می‌باشد.

دو تیم که در دور اول بازی‌ها نیز به مصاف یکدیگر رفتند و شاگردان احمد نخعی به دنبال انتقام باخت تیم خود در بازی قبل از حریف قدرتمند بمی خود می‌باشند.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=1563