باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 10 فروردین ماه 1403 ساعت 05:39:01
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

دختران تیم تنیس روی میز مس آماده شرکت در لیگ برتر

دوشنبه 18 بهمن ماه 1395 ساعت 10:03

تیم تنیس روی میز دختران مس کرمان آماده‌ی شرکت در دور رفت رقابت‌های لیگ برتر تنیس روی میز کشور می‌شود.

معصومه ارژنگ سرمربی تیم تنیس روی میز دختران مس با اعلام این خبر گفت: دور رفت این رقابت‌ها در روزهای 20 و 21 بهمن ماه در اصفهان برگزار خواهد شد.

خانم ارژنگ در این باره افزود: بر اساس برنامه‌ی اعلامی این رقابت‌ها، دور برگشت این مسابقات نیز در روزهای 5 و 6 اسفند در تهران خواهد بود و چهار تیم برتر مسابقات نیز در روزهای 20 و 21 اسفند دور نهایی مسابقات را برگزار خواهند کرد.

سرمربی تیم تنیس روی میز دختران مس با بیان اینکه نفرات تیم مس در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر مشخص شده‌اند گفت: ما در رقابت‌های این فصل با ترکیب غزاله مولاطلب، عاطفه کریمی، هلیا اصغری، پریناز حاجیلو، مهشید صامت و حمیده ایرانمنش راهی مسابقات خواهیم شد.

وی با بیان اینکه در رقابت‌های لیگ برتر این فصل بانوان تیم‌ها از بازیکن خارجی استفاده نکرده‌اند افزود: برخی از تیم‌ها به دلیل هزینه کرد بالایی که در تیم‌های خود انجام داده‌اند، تمامی نفرات تیم ملی را به تیم‌های خود برده‌اند و این توازن مسابقات را به نوعی برهم زده است. تیم‌های سپاهان و نفت آبادان در این مسابقات هزینه‌ی زیادی کرده‌اند ولی این دلیلی بر اینکه سایر تیم‌ها از جمله تیم ما نیز در فکر کسب مقام‌های برتر نباشد نیست.

گفتنی است تیم تنیس روی میز دختران مس در چهار سال گذشته‌ی رقابت‌های لیگ برتر، سه عنوان قهرمانی و یک نایب قهرمانی در کارنامه دارد و در این فصل از رقابت‌ها نیز برای ثبت افتخاری دیگر برای ورزش کرمان و باشگاه مس راهی مسابقات خواهد شد.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=1555