باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 18:35:22
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

ابراهیم‌زاده: باید شرایط‌ مان درجدول بهتر از این شود

چهارشنبه 6 بهمن ماه 1395 ساعت 20:05

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان از تلاش بازیکنان و هواداران این تیم برای کسب سه امتیاز شیرین برابر نساجی قدردانی کرد.

به گزارش مس دوازده، منصور ابراهیم زاده پس پیروزی تیمش در جمع خبرنگاران گفت: قبل از بازی به بازیکنان گفته بودیم در چنین بازی هایی که امتیازات دو تیم نزدیک است، یا یکی از تیم ها را در جدول عقب می اندازد و یا بالاتر می برد. طبیعی است که باید از بازی ها با تیم های بالاتر به خصوص در خانه استفاده کنیم و شرایط بهتری ایجاد شود.

وی افزود: بازیکنان وظایفی که داشتند را خیلی خوب انجام دادند و برخی اشتباهات آن ها نیز طبیعی بود. در صحنه هایی باید زودتر پاس می دادند اما در کل نسبت به بازی های گذشته خیلی مسلط بازی کردند. فرصت های زیادی ایجاد کردیم که به خوبی از آن ها استفاده نشد و حالا با جذب اسماعیل کیانی و علی یونسی قطعا رقابت خوبی بین مهاجمان ایجاد خواهد شد و بازیکنان را بیشتر برای گلزنی تحریک می کند.

وی با بیان اینکه تمرین های متفاوتی برای خلق موقعیت و زدن ضربات نهایی انجام می شود، تصریح کرد: گل زدن ذاتی است. خوشبختانه موقعیت ها تبدیل به گل می شوند و البته باز هم باید تمرین کنیم تا به راحتی فرصت هدر نرود.

ابراهیم زاده در خصوص اینکه آیا نگران مغرور شدن بازیکنان نیست، تاکید کرد: این مشکلی است که ما ایرانی ها داریم. با برنامه هایی که داریم، این موضوع از تیم دور خواهد شد و باید بدانیم که بازی های سختی در پیش است.

سرمربی مس کرمان در پایان گفت: خوشبختانه همیت بسیار خوبی بین باشگاه، بازیکنان و هواداران ایجاد شده است. شک نکنید اگر دو بازی آینده را ببریم تمام کرمانی ها مجذوب مس می شوند و حمایت ها دو چندان خواهد شد و این نیاز مس است. مسلما باید بیشتر تلاش کنیم و قدر فرصتی که به وجود آمده را بدانیم تا موفقیت حاصل شود.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=1523