باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 10 فروردین ماه 1403 ساعت 18:32:24
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

احمد زنده‌روح:صادقانه در زمین می‌جنگیم و به فکر ثبت بهترین نتیجه هستیم

یکشنبه 3 بهمن ماه 1395 ساعت 11:44

کاپیتان این روزهای تیم فوتبال مس کرمان، همدلی و اتحاد را مهمترین برگ برنده‌ی تیم مس در ادامه‌ی بازی‌های لیگ یک می‌داند.

احمد زنده‌روح در رابطه با بازی‌های اخیر تیم فوتبال مس کرمان گفت: باید در باور تک تک بازیکنان ما ایجاد شود که همه‌ی ما یک تیم هستیم و هدف مشترکی داریم که باید زیر یک پرچم آن را برآورده کنیم. خوشبختانه در بازی‌های اخیر مجموعه‌ی تیم ما ثابت کرده است که صادقانه برای این هدف در حال تلاش است و باید این موضوع را در بازی‌های آینده هم تداوم ببخشیم.

کاپیتان تیم مس ادامه می‌دهد: این اتحاد نه فقط در داخل مجموعه‌ی تیم ما که باید بین تمامی عوامل مرتبط با باشگاه وجود داشته باشد تا نتیجه‌ی آن در زمین مسابقه حاصل شود. اتحاد بین تیم و باشگاه، مجموعه‌ی داخلی باشگاه و در نهایت همه‌ی عواملی که در کرمان می‌توانند به باشگاه کمک کنند، باید حلقه‌های اتحاد را محکم‌تر کنند و با پر کردن خلع‌های موجود، در نهایت کمبودها در زمین مسابقه جبران شود و نتیجه به بهترین شکل ممکن حاصل گردد.

وی افزود: به این مسئله باور داریم زمانی که صادقانه و از ته دل برای مجموعه کار کنیم و همه با نیت‌های خیر تمام توان را در زمین بگذاریم، عنایت و کمک الهی نیز به مجموعه بیشتر خواهد شد و من حتم دارم با این نیت می‌توانیم موفقیت بزرگ را برای تیم مس و مردم کرمان رقم بزنیم.

زنده‌روح به نیم فصل دوم لیگ یک سال 93 اشاره می‌کند و می‌گوید: هرچند در آن سال نیز ما در نیم فصل اول امتیازات زیادی از دست داده بودیم اما زمانی که عزم همه برای یک پارچه شدن در نیم فصل دوم جزم شد و همه از ته دل نیت کردند که امتیازهای دور رفت جبران شود و در بیرون از مجموعه‌ی تیم نیز همه با نیت‌های خیر به کمک تیم آمدند، دیدید که کار بزرگ اتفاق افتاد و ما از آخر جدول به رده‌ی دوم رسیدیم. من فکر می‌کنم این اتفاق امسال هم می‌تواند برای ما رخ دهد اگر بر این باور تاکید داشته باشیم که مس یک تیم است و همه باید در جهت یک هدف مشترک در این تیم همدلانه قدم برداریم و تلاش کنیم.

هافبک پرتلاش تیم به بازی با نساجی اشاره می‌کند و می‌گوید: بازی با نساجی شاید حساس‌ترین بازی نیم فصل دوم ما باشد چراکه می‌تواند در سرنوشت و حرکت رو به جلوی ما نقش عمده داشته باشد. شرایط جدول به گونه‌ایست که اگر ما سه امتیاز این بازی را کسب کنیم ذهنیت بالای جدول و مدعی شدن کاملا در پیکر تیم ما جا می‌افتد و می‌تواند در بازی‌های بعد تیم ما نیز اثر گذار شود. ما نباید با از دست دادن امتیاز این بازی در روند رو به رشد خود در جدول وقفه ایجاد کنیم چراکه کار خودمان را سخت می‌کنیم.

وی ادامه داد: باید سه امتیاز بازی با نساجی را کسب کنیم و این موضوعی است که به کمک و اتحاد همگانی نیازمند است و باید با این دید همه‌ی هواداران و عوامل مرتبط با تیم در کنار بازیکنان داخل زمین برای آن تلاش کنیم.

زنده‌روح در پایان تاکید می‌کند: بیش از هرچیز این تیم و بازیکنان جوان و با انگیزه‌اش باید خودمان قدر این تیم را بدانیم و همه تلاشی را به خرج دهیم که برای همگان ثابت شود این تیم صادقانه در زمین مسابقه می‌جنگد و عرق می‌ریزد و هدفی به جز کسب بهترین نتیجه را ندارد.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=1510