باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
سه‌شنبه 11 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 10:02:18
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

برنامه بازی‌های تیم‌های مس در آخر هفته

چهارشنبه 29 دی ماه 1395 ساعت 10:46

علاوه بر آنکه تیم فوتبال بزرگسالان مس کرمان در هفته‌ی بیستم رقابت‌های لیگ دسته اول کشور روز پنجشنبه 30 دی ماه در سیرجان به مصاف گل‌گهر می‌رود، برخی دیگر از تیم‌های این باشگاه نیز به مصاف رقیبان خود خواهند رفت.

بعد از یک ماه وقفه، رقابت‌های لیگ برتر فوتبال نوجوانان کشور از سر گرفته خواهد شد و تیم فوتبال نوجوانان مس در کرمان میزبان تیم سپاهان اصفهان می‌باشد.

نوجوانان مس که همینک با ده امتیاز از هشت بازی در رده‌ی سوم جدول گروه خود قرار دارند، در هفته‌ی نهم این رقابت‌ها روز پنجشنبه 30 دی ماه و از ساعت 14 در ورزشگاه سلیمی‌کیا میزبان تیم صدرنشین سپاهان اصفهان هستند.

نوجوانان مس اگر می‌خواهند شانس خود را برای قرار گرفتن در جمع دو تیم برتر این گروه و صعود از آن حفظ نمایند، باید در این بازی سخت و حساس خانگی سه امتیاز کامل آن را کسب کنند.

تیم بسکتبال مس کرمان نیز روز جمعه اول بهمن ماه رقابت‌های خود در لیگ دسته اول کشور را در کرمان پیگیری می‌کند.

بلندقامتان مس کرمان در هفته‌ی سیزدهم رقابت‌های لیگ یک کشور، روز جمعه و از ساعت 16 در سالن شهید نصراللهی میزبان تیم مهروبان نوین ماهشهر خواهند بود.

بسکتبالیست‌های مس که در بازی رفت نیز این تیم را با اقتدار در زمین خود شکست داده بودند، در بازی این هفته‌ی خود نیز به دنبال کسب امتیاز کامل آن هستند تا رتبه‌ی چهارمی خود را تثبیت نمایند.

بسکتبالیست‌های مس همینک با 18 امتیاز از 12 بازی در رده‌ی چهارم قرار دارند و تیم ماهشهری با 16 امتیاز در رده‌ی هفتم می‌باشد.

و سرانجام تیم فوتبال امیدهای مس کرمان نیز روز جمعه آخرین بازی نیم فصل اول خود را در آبادان برابر تیم صنعت نفت برگزار خواهد کرد.

امیدهای مس که همینک با 12 امتیاز از 9 بازی در رده‌ی هشتم جدول قرار دارند، از ساعت 13 و 30 دقیقه روز جمعه در ورزشگاه پیروز آبادان میهمان تیم نفت این شهر خواهند بود.

البته امیدهای مس یک بازی معوقه برابر ملوان در انزلی نیز دارند که تاریخ برگزاری آن متعاقبا از سوی فدراسیون فوتبال اعلام خواهد شد.

باشگاه مس کرمان برای تمامی ورزشکاران خود در تیم‌های مختلف آرزوی موفقیت می‌کند تا با کسب نتایج خوب موجب سربلندی ورزش کرمان و باشگاه مس گردند.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=1499