باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 10 فروردین ماه 1403 ساعت 04:51:27
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

مربی مس ب: بازیکن ما به ناحق اخراج شد

سه‌شنبه 5 آبان ماه 1394 ساعت 10:05

مربی تیم فوتبال مس ب کرمان در پایان بازی هفته‌ی اول تیم خود در لیگ دسته سه کشور گفت: بازیکن تیم ما در نیمه‌ی اول به ناحق اخراج شد و در صورتی که این اتفاق رخ نمی‌داد با سه امتیاز کامل به کرمان برمی‌گشتیم.

رضا عبدالرشیدی در رابطه با بازی تیم مس ب برابر قشقایی شیراز گفت: بهرشکل لیگ دسته سه کشور شرایط خاص خود را دارد و صحبت بابت این مسائل موضوع جدیدی نیست. در این بازی داور مسابقه روی صحنه‌ای بازیکن تیم ما را اخراج کرد که حتی در خطا بودن آن هم شبهه بود و خیلی راحت با ده نفره کردن تیم ما سبب شد نتوانیم گل ابتدای بازی خود را حفظ کنیم.

وی افزود: در ادامه‌ی این بازی در حالی که بازیکن حریف در یک صحنه بدون توپ با لگد به سر بازیکن ما ضربه زد، داور به جای کارت قرمز به بازیکن حریف یک کارت زرد داد تا مشخص شود در این بازی گرفتن امتیاز تا چه اندازه سخت بوده است.

مربی مس ب در رابطه با تیم قشقایی گفت: پیش از بازی فرهاد سالاری بازیکن کرمانی تیم فجر با من تماس گرفت و گفت که در بازی‌های تدارکاتی تیم قشقایی برابر تیم فجر به پیروزی رسیده است و این نشان می‌داد که ما برابر تیم قدری به میدان رفته بودیم. این تیم از بازیکنان با تجربه‌ی لیگ یکی بهره‌مند بود و با توجه به اینکه اولین بازی رسمی خود را در یک لیگ کشوری برگزار می‌کرد از شرایط میزبانی نیز نهایت استفاده را کرده بود و اهالی ایل قشقایی با حضور گسترده‌ی خود در ورزشگاه که نزدیک به هزار نفر بودند حمایت ویژه‌ای را نیز در این بازی از این تیم انجام دادند.

وی افزود: ما در این بازی فوتبال بسیار خوبی را آغاز کردیم و خیلی زود هم به گل رسیدیم اما ده نفره کردن تیم ما در نیمه‌ی اول تمامی برنامه‌های تیمی ما را برهم ریخت و مجبور به دفاع و ضد حمله شدیم که اگر در ضد حملات بازیکنان ما دقت بیشتری به خرج می‌داند، می‌توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم.

عبدالرشیدی به ادامه‌ی بازی‌های لیگ سه کشور اشاره می‌کند و می‌گوید: نحوه‌ی بازی‌ها به صورت تک بازی است و ما دیگر بازی برگشتی برابر قشقایی نداریم و از همین رو باید در این تک بازی‌ها امتیاز کامل کسب کنیم تا جزو دو تیم صعود کننده از گروه باشیم. هفته‌ی آینده در کرمان برابر شهرداری بادرود بازی داریم و باید با تمام توان سه امتیاز را در کرمان حفظ کنیم.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=149