باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 10 فروردین ماه 1403 ساعت 14:27:36
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

میکس زون بازی مس و ایرانجوان/تاکید بر تداوم بازی‌های خوب

شنبه 25 دی ماه 1395 ساعت 13:46

تیم فوتبال مس کرمان امروز موفق شد با انجام یک بازی خوب و منسجم خصوصا در نیمه دوم سومین برد متوالی را کسب کند و به جمع مدعیان اضافه شود. بازیکنان مس پس از بازی در گفتگو با "مس دوازده" در خصوص این پیروزی صحبت کردند.

مهدی دغاغله: بازی خوبی بود و خدارو شکر که سه امتیاز را کسب کردیم. من اگر دقت می کردم می توانستم هتتریک کنم و از این بابت از مردم کرمان عذرخواهی می کنم و در بازی های آینده جبران خواهم کرد.

مجید ایوبی: در نیمه اول خوب نبودیم و کاری نکردیم. نیمه دوم بهتر شدیم و به گل رسیدیم و می شد گل های بیشتری هم به ثمر برسانیم. البته زمین باهنر هم کیفیت خوبی ندارد.

حسین تهامی: ما به دنبال سه امتیاز بودیم و ایرانجوان بیشتر بازی مستقیم را در دستور داشت و می خواست از ضد حملات استفاده کند. خوشبختانه مدافعان مس باهوش بودند و به حریف اجازه ندادند که به دروازه برسد. هرچند ما نیز می توانستیم روی ضد حملات گل های بیشتری بزنیم.

احسان پورشیخعلی: بازی فشرده و سختی بود. نیمه اول حریف بازی را بسته بود اما در نیمه دوم بعد از اینکه گل زدیم، با هجوم ایرانجوان بازی بازتر شد و صاحب چند موقعیت دیگر شدیم که متاسفانه به گل تبدیل نشدند. بازیکنان مس در این بازی باهوش بودند و به خوبی بازی را اداره کردند.

بهنام داداشوند: نیمه اول سمتی بودیم که زمین کیفیت خوبی نداشت اما خدارو شکر در نیمه دوم خیلی زود به گل رسیدیم. استرس داشتیم و اگر گل های دوم و سوم را می زدیم استرس از بین می رفت. برای دومین بازی متوالی دروازه بسته ماند و خوشبختانه در نهایت سه امتیاز را کسب کردیم.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=1485