باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
پنج‌شنبه 13 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 12:41:29
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

مدیر عامل باشگاه مس: با اتحادی که وجود دارد روزهای روشنی پیش رو می‌باشد

شنبه 25 دی ماه 1395 ساعت 11:51

مدیر عامل باشگاه مس کرمان پس از سومین برد پاپی تیم فوتبال مس گفت: به کادر فنی و بازیکنان تبریک می‌گویم که با غیرت و زیبا بازی کردند و یک گل زیبا را به ثمر رساندند و استحقاق به ثمر رساندن چند گل دیگر را نیز داشتند.

وی افزود: در بازی با ایرانجوان کاملا شایسته‌ی برد بودیم و به بازیکنان جوان و آینده‌دار تیم تبریک می‌گویم که نشان دادند لیاقت پوشیدن پیراهن تیم بزرگ مس را دارند.

سیدامجد مسعودزاده با قدردانی از حضور چندین هزار نفری هواداران تیم مس گفت: مانند همیشه هواداران نقش اصلی پیروزی را ایفا کردند و قهرمانان اصلی این موفقیت هواداران پرشور مس بودند که از حضورشان و حمایت بی‌نظیرشان تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی در ادامه افزود: همبستگی که بین هواداران، بازیکنان، کادر فنی و باشگاه صورت گرفته ما را به هدفمان خواهد رساند و قطعا روزهای روشنی در پیش روی ماست.

وی باردیگر با تشکر ویژه از حمایت 90 دقیقه‌ای این هواداران در ورزشگاه گفت: خوشحال هستم که با تعاملی که با مرکز صدا وسیمای کرمان صورت پذیرفت، بازی به صورت زنده پخش شد تا هواداران پرشمار و عاشق مس در سراسر استان و کشور شاهد بازی جوانان خود باشند و کاملا در جریان پیشرفت تیم محبوبشان قرار بگیرند که تیم چگونه بازی می‌کند و برای خود موقعیت خلق می‌نماید.

مدیر عامل باشگاه مس ادامه داد: ما در نیم فصل اول نیز همینگونه زیبا بازی می‌کردیم و موقعیت‌های بسیاری را از دست می‌دادیم و متاسفانه با بی‌دقتی در بازی‌هایی که شایسته‌ی پیروزی بودیم،مساوی می‌کردیم.

ایشان در پایان با بیان اینکه باید در نیم فصل دوم با نهایت دقت و تمرکز کار خود را پیش ببریم تاکید کردند: در زمین بازی باید از پیروزی‌های خود محافظت می‌کنیم و موقعیت‌های بیشتری از تبدیل به گل کنیم تا با کسب امتیازهای لازم به جایگاه واقعی خود در جدول برسیم.

 

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=1483