باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 7 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 05:54:02
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

آمادگی بازیکنان مس برای دیدار روز جمعه برابر ایرانجوان/ محمد ملکی داور بازی این هفته مس

چهارشنبه 22 دی ماه 1395 ساعت 11:29

بازیکنان تیم فوتبال مس کرمان مراحل آماده‌سازی خود برای بازی روز جمعه برابر ایرانجوان بوشهر را سپری می‌کنند تا از همه نظر آماده‌ی بازی سخت این هفته‌ی خود باشند.

شاگردان منصور ابراهیم‌زاده ساعت 12روز چهارشنبه در زمین اختصاصی تمرینی خود کار را دنبال می‌کنند و روز پنجشنبه در ورزشگاه باهنر تمرین خواهند داشت.

علیرضا ابراهیمی به دلیل سه اخطاره بودن و همچنین فرهاد سالاری به دلیل مصدومیت غایبان مس در این بازی هستند.

ضمن اینکه عوامل تیم فوتبال مس در تلاش هستند که کارت بازی بازیکنان جدید تیم هم تا روز بازی جمعه صادر شود و آن‌ها مشکلی برای قرار گرفتن در ترکیب تیم مس نداشته باشند.

به گفته‌ی عارف سعیدیان سرپرست تیم مس کرمان قرار است کارت بازی این بازیکنان تا ظهر امروز صادر شود و در صورت رخ دادن این اتفاق آن‌ها می‌توانند در بازی روز جمعه مس را همراهی کنند. سایر بازیکنان تیم مس مشکلی برای بازی در روز جمعه ندارند.

اما قضاوت بازی تیم‌های مس کرمان و ایرانجوان بوشهر که ساعت 14 روز جمعه 24 دی ماه در ورزشگاه باهنر کرمان برگزار می‌شود بر عهده‌ی محمد ملکی است.

کمک‌های او در این بازی محمد رضا فتحی و علی رعیت خواهند بود و احمد موسوی داور چهارم این بازی است. رسول فروغی نیز بر کار داوران این بازی نظارت خواهد کرد.

قرار است این بازی به طور زنده از شبکه‌ی استانی کرمان برروی آنتن برود و همچنین باشگاه مس در این بازی برای یاد و گرامیداشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی برنامه‌های ویژه‌ای را تدارک دیده است.

بازی رفت دو تیم مس کرمان و ایرانجوان در بوشهر با تساوی یک بر یک خاتمه رسید و تیم بوشهری همینک با 22 امتیاز در رده‌ی سیزدهم جدول می‌باشد.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=1476