باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
پنج‌شنبه 20 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 02:24:23
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

برنامه بازی‌های آخر هفته تیم‌های مس

چهارشنبه 22 دی ماه 1395 ساعت 10:53

علاوه بر اینکه تیم فوتبال بزرگسالان مس کرمان اولین بازی خانگی دور برگشت خود در رقابت‌های لیگ دسته اول کشور را روز جمعه برگزار می‌کند، سایر تیم‌های باشگاه مس نیز در روزهای آخر هفته به مصاف رقیبان خود خواهند رفت.

تیم فوتبال بزرگسالان مس روز جمعه 24 دی ماه و از ساعت 14 در ورزشگاه شهید باهنر کرمان میزبان تیم ایرانجوان بوشهر می‌باشند. این دیدار برای هواداران مس رایگان می‌باشد.

اما تیم هندبال مس کرمان بعد از وقفه‌ای چند روزه در رقابت‌های لیگ برتر هندبال کشور، از روز پنجشنبه رقابت‌های خود را از سر خواهد گرفت.

هندبالیست‌های مس که با هفت امتیاز در رده‌ی هفتم جدول قرار دارند روز 23دی ماه در اصفهان میهمان تیم سپاهانی خواهند بود که با ده امتیاز در رده‌ی دوم جدول قرار دارد. این آخرین دیدار هندبال مس در دور رفت رقابت‌های لیگ برتر هندبال کشور است.

تیم بسکتبال مس کرمان نیز روز جمعه در هفته‌ی دوازدهم رقابت‌های لیگ بسکتبال کشور میهمان تیم آدمینس میناب خواهد بود.

این دیدار از ساعت 16 روز 24 دی ماه برگزار می‌شود و از آنجا که مسی‌ها با 17 امتیاز در رده‌ی چهارم همسایه‌ی تیم آدمینس با 15 امتیاز در رده‌ی پنجم می‌باشند، دیدار دو تیم از حساسیت زیادی برخوردار است.

همچنین تیم امیدهای مس کرمان نیز که با لغو دوباره‌ی بازی معوقه‌ی خود برابر ملوان روبرو شد، روز شنبه 25 دی ماه در کرمان میزبان تیم خونه به خونه بابل می‌باشد.

این دیدار از ساعت 13 و 30 دقیقه در ورزشگاه سلیمی‌کیا کرمان برگزار می‌شود. امیدهای مس با 11 امتیاز در رده‌ی هفتم و امید خونه به خونه با 17 امتیاز در رده‌ی سوم می‌باشد.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=1475