باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
پنج‌شنبه 30 فروردین ماه 1403 ساعت 09:17:23
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

تشکر مدیر عامل باشگاه مس از تلاش تمامی تیم مس و هواداران در شیراز

دوشنبه 20 دی ماه 1395 ساعت 09:53

مدیر عامل باشگاه مس کرمان در رابطه با آخرین وضعیت این باشگاه و تیم فوتبال مس کرمان به صحبت پرداخت.

آقای سیدامجد مسعودزاده در ابتدای صحبت‌های خود فوت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را به ملت ایران تسلیت گفت و ابراز داشت: بی‌شک آیت‌الله رفسنجانی یکی از شخصیت‌های بزرگ و ماندگار کشور خواهند بود و فقدان ایشان تا ابد دل‌های پاک مردم ایران را غم‌زده خواهد کرد. به نوبه‌ی خود و به نمایندگی از باشگاه مس کرمان این اتفاق تلخ را به عموم مردم ایران تسلیت می‌گویم و امیدوارم که روح ایشان قرین رحمت الهی باشد.

مدیر عامل باشگاه مس کرمان با اشاره به پیروزی تیم فوتبال مس در شیراز و در هفته‌ی اول دور برگشت لیگ یک گفت: جا دارد بابت این پیروزی تشکر ویژه‌ای از کادر فنی و بازیکنان پرتلاش تیم داشته باشم که با نهایت سعی و تلاش خود و با توانی دو چندان این سه امتیاز خارج از خانه را کسب کردند.

ایشان افزودند: در همین رابطه باید از هواداران با غیرت تیم که در شیراز جانانه تیم را تشویق کردند و رنج سفر به این شهر را به عشق تیم خود تحمل کردند نیز  تشکرات ویژه خود را اعلام بدارم و قدردانی کل تیم را نسبت به آن‌ها اعلام بدارم.

آقای مسعودزاده با اشاره به تاکید بر تداوم این نتایج خوب گفت: این پیروزی تاثیر به سزایی در روحیه‌ی تیم ما خواهد داشت و قطعا در ادامه‌ی راه با انگیزه و توانی که بازیکنان تیم در زمین از خود نشان خواهند داد، در نیم فصل دوم از این دست نتایج بیشتر خواهیم داشت تا با همت کادر فنی و بازیکنان، تیم به جایگاه واقعی خود برسد.

وی افزود: بر اساس ادامه‌ی تصمیمات جمعی که در باشگاه اخذ می‌شود، مشغول فعالیت در بازار نقل و انتقالات نیم فصل هستیم و تاکنون بر اساس شرایط موجود، مهره‌هایی که مد نظر بوده‌اند را جذب کرده‌ایم و فعالیت در این زمینه ادامه دارد تا تقویت اصولی تیم به خوبی انجام شود.

مدیرعامل باشگاه مس با تشکر از تلاش کلیه ورزشکاران باشگاه مس گفت: چندی پیش تیم تیراندازی بانوان مس عنوان سومی لیگ برتر را کسب کرد که جای تبریک و تشکر از این عزیزان را دارد و همچنین با شایستگی که تیم مس ب از خود نشان داد زمینه برای حضور جوانان شایسته این تیم در دور بعد بازی‌های لیگ سه فراهم گردید. سایر تیم‌های باشگاه نیز با تمام توان در مسابقات خود حاضر هستند که آرزوی موفقیت برای تمامی ورزشکاران باشگاه مس را داریم.

 

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=1474