باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 31 فروردین ماه 1403 ساعت 03:09:45
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

تفاهم صدا و سیمای مرکز کرمان با باشگاه مس برای پخش مستقیم بازی‌ها

یکشنبه 19 دی ماه 1395 ساعت 12:17

طی جلسه‌ی مشترکی میان مقامات باشگاه صنعت مس کرمان و مدیران صدا و سیمای مرکز کرمان، در رابطه با پخش مستقیم بازی‌های تیم فوتبال مس کرمان تفاهمات و مذاکرات لازم انجام گرفت.

در این جلسه راهکارهای پخش مستقیم بازی های خانگی تیم مس از شبکه‌ی استانی بررسی شد و با نتایج مثبت و توافقاتی که حاصل شد، بازی‌های تیم فوتبال مس کرمان در خانه و در دور برگشت بازی‌های لیگ یک به طور زنده از شبکه‌ی استانی کرمان روی آنتن خواهد رفت.

در این جلسه آقایان سیدامجد مسعودزاده و علی رمضانی بر همکاری‌های بیشتر دو نهاد  در ابعاد مختلف برای ایجاد شور و نشاط در بین مردم کرمان تاکید کردند و در این باره به صحبت و مذاکره پرداختند.

مسلما پخش مستقیم بازی‌های مس تاثیر بسیار زیادی در بهبود عملکرد فنی این تیم خواهد داشت و انگیزه‌های بازیکنان تیم را نیز برای ارایه بهترین نمایش خود بیشتر خواهد کرد.

نکته‌ی جالب اینکه در دور رفت بازی‌های لیگ یک این فصل نیز در بازی‌هایی که از مس به صورت مستقیم روی آنتن رفت، به مراتب عملکرد و نمایش تیم مس بسیار بهتر بود و این از تاثیرات روحی و روانی زیاد پخش مستقیم بازی‌ها برروی بازیکنان می‌باشد که این امید می‌رود این اتفاق مثبت در بازی‌های دور برگشت برای تیم مس کرمان در بازی‌های خانگی نیز رخ دهد.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=1469