باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 31 فروردین ماه 1403 ساعت 01:11:38
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

صعود فوق‌العاده تنیسور آینده‌دار دختر مس در رنکینگ ایران

یکشنبه 12 دی ماه 1395 ساعت 10:27

پینگ‌پنگ‌باز نوجوان دختر باشگاه مس کرمان، در رنکینگ جدید فدراسیون تنیس روی میز با جهشی فوق‌العاده به رتبه‌ی دوم این جدول رسید.

مهشید اشتری که در سن نوجوانی استعدادهای فوق‌العاده‌ی خود در رشته‌ی تنیس روی میز را به رخ همگان کشیده است، در رقابت‌های لیگ برتر فصل قبل تنیس روی میز بانوان کشور به همراه تیم مس عنوان نایب قهرمانی را کسب کرده بود.

او که در سال گذشته در عرصه‌ی ملی و به همراه تیم ملی نوجوانان نیز در رقابت‌های مختلف بین‌المللی خوش درخشیده بود، با امتیازهای مختلفی که کسب کرد در رنکینگ کلی و جدید فدراسیون تنیس روی میز کشور نیز با جهشی خیره کننده از رتبه‌ی بیست و دوم کشور خود را به رده‌ی دوم این جدول رسانده است.

اشتری با جمع امتیاز 1094 امتیاز بعد از نهدا شهسواری با 1116 امتیاز در رده‌ی دوم این رنکینگ قرار دارد.

در بین ده نفر برتر این رنکینگ نام یکی دیگر از تنیسورهای تیم مس نیز به چشم می‌خورد و صبا صفری دیگر بازیکن تیم بانوان تنیس روی میز مس با امتیاز 1015 امتیاز در رده‌ی نهم قرار گرفته است و سه رده نسبت به رنکینگ قبلی صعود داشته است.

تیم تنیس روی میز بانوان مس که با سه عنوان قهرمانی پیاپی در لیگ برتر و یک نایب قهرمانی در بازی‌های فصل گذشته، در تدارک شرکت در این فصل از رقابت‌ها نیز می‌باشد و خانم معصومه ارژنگ مربی پرافتخار تیم تنیس روی میز مس در حال رایزنی برای تدارک یک تیم قوی می‌باشد.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=1445