باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
سه‌شنبه 11 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 12:45:42
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

منصور ابراهیم‌زاده: جدول واقعی لیگ در نیم فصل دوم شکل می‌گیرد

پنج‌شنبه 25 آذر ماه 1395 ساعت 14:13

منصور ابراهیم‌زاده از عملکرد شاگردان خود در پایان بازی برابر اکسین البرز که با وجود ده نفره شدن از دقیقه 16 با حساب سه بر یک به پیروزی رسیدند تمجید کرد.

سرمربی تیم مس در این باره گفت: قبل از هرچیز باید از داور مسابقه گلایه‌ی اساسی داشته باشم چراکه رضا عادل در این بازی برای ما واقعا ناعادل بود و با سوت‌هایش تیم ما را به شدت تحت فشار گذاشت.

وی افزود: من هیچ زمان علیه داوری صحبت نمی‌کنم ولی می‌بینم که اوضاع داوری‌ها علیه تیم ما به مراتب بدتر می‌شود و هفته‌ی پیش هم داوران علیه تیم ما اشتباهات جدی داشتند و این مسئله در لیگ یک ظاهرا امری عادی شده است که صدای همه را درآورده است.

وی با اشاره به بازی تیم خود گفت: بعد از اخراج سالاری تیم ما همدلی را به معنای واقعی کلمه تعریف کرد چراکه تمامی بازیکنان هم‌قسم شدند به جای یک نفر کمتر هم بدوند و بجنگند و نتیجه را کسب کنند.

وی به پایان نیم فصل اول لیگ یک اشاره کرد و گفت: به طور کلی لیگ یک برای تیم‌هایی که قصد دارند فوتبال خوب بازی کنند جای خوبی نیست چراکه بنای این بازی‌ها بر اشتباهات و جنجال و مسائلی غیر از نمایش خوب در زمین می‌گردد. مثلا تیم راه‌اهن با تمام قوا برابر ما بازی می‌کند و این هفته به وضعیتی عجیب به بوشهر می‌رود و این نشان می‌دهد مسائل لیگ یک خیلی برمبنای منطق نمی‌گردد.

ابراهیم‌زاده ادامه داد: با این حال من معتقدم که جدول واقعی لیگ یک در نیم‌فصل دوم شکل می‌گیرد و تیم‌هایی که توان و استراتژی خوبی دارند در دور برگشت به بالای جدول می‌روند و تیم‌هایی که مقطعی کار کرده‌اند در این دور نمی‌توانند به راحتی کار خود را ادامه دهند. تمام تلاش ما این است که در نیم فصل دوم نتایج واقعی و جایگاه اصلی تیم مس را پیدا کنیم و برای آن برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

سرمربی مس با اشاره به ایجاد تاکل بیشتر در رابطه با تیم مس کرمان گفت: باید برای این تیم همدلی بیشتری در کرمان وجود داشته باشد و برای مثال مشکل پخش مستقیم بازی‌های مس در نیم فصل دوم حل شود چراکه این موضوعات به تیم کمک شایان می‌کند که ما از وجود آن ها محرومیم و این اصلی برای کرمان خوب نیست.

وی با بیان اینکه در نیم فصل اول هدف‌های مشخص خود را در مس به انجام رسانده است گفت: قرار بود ما مجموعه‌ای خوب همراه با پشتوانه‌ای قوی برای مس بسازیم که خوشبختانه این اتفاق افتاده است و نفرات جوانی در تیم بازی می‌کنند که اصلی‌ترین هدف ما در این فصل که پشتوانه‌سازی برای مس بود را تا حد زیادی انجام داده است. آینده‌نگری در راس کار ماست و ما بر همین مبنا جلو خواهیم رفت.

سرمربی مس در رابطه با لیست ورود و خروج مس در نیم فصل هم گفت: دو بازیکن یعنی زینال‌خیری و فرشید علیزاده به باشگاه نامه زده‌اند و خواستار جدایی بوده‌اند و باقی نفرات را نیز طی روزهای آینده برای ورود و یا خروج رسما معرفی می‌کنیم.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=1394