باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌مس‌کرمان
Sanat Mes Kerman F.C.
تاریخ روز
جمعه 7 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 21:23:47
نوع قلم :‌   اندازه‌ی قلم :‌

مدال برنز تیرانداز بانو مس در جام‌جهانی تایلند

سه‌شنبه 23 آذر ماه 1395 ساعت 10:02

تیرانداز بانوی باشگاه صنعت مس کرمان در مسابقات تیراندازی با کمان جام‌جهانی که در کشور تایلند برگزار می‌شود، مدال برنز مسابقات را به گردن انداخت.

مریم کرمی‌نژاد که در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر تیراندازی کشور برای تیم بانوان مس کرمان تیر می‌زند، با درخششی قابل توجه در این مسابقات به این مدال با ارزش دست یافت.

کرمی‌نژاد در بخش ریکرو مسابقات پس از یک دور استراحت، ابتدا حریفی از مالزی را با نتیجه‌ی 6 بر 0 شکست داد. او سپس برابر یاسمن سپهوندیان دیگر تیرانداز ایرانی حاضر در این مسابقات قرار گرفت و او را با نتیجه‌ی 6 بر 2 شکست داد و به نیمه‌نهایی مسابقات رفت.

تیرانداز ملی‌پوش مس پس از قبول شکست در دور نیمه‌نهایی موفق شد حریف سریلانکایی خود را با نتیجه‌ی 6 بر 0 در دیدار رده‌بندی شکست دهد تا به مدال برنز این مسابقات دست پیدا کند و یکی از افتخارات بین‌المللی ورزشکاران باشگاه مس را در سال جاری به ثبت برساند.

همچنین مربی تیراندازان تیم بانوان مس یعنی آقای بهزاد پاکزاد نیز در کادر فنی تیم ملی در این مسابقات حضور دارد و در کسب موفقیت‌های تیراندازان تیم ملی در این مسابقات که با کسب دو طلا، دو نقره و دو برنز همراه شده است، سهیم می‌باشد.

لینک خبر‌ :: http://mes-fc.ir/news/?Id=1386